Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Koleksi Lana Nordin berhari raya (9 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

14 comments

  1. Gaye org kg je..tgk mak ayah nye.. tp prangai ank nye..dgn sosial bagai..xde maruah sume tu..mcm org bndr la sgt..puiiih

  2. Kesian nengok mak bapak dia..

  3. tak puasa pon beraya jugak

  4. peah makan ketupat

    perlu ke berambut palsu bagai… jawapan… perlu sbb si lana sumenye palsu

  5. takde lawa mana pun…

  6. Sape lak ckp dia lawa? Plastik je sume tu..cucuk sn sni..besokn tetek..prangai mcm jamban..puiii

  7. big boob puihh

  8. macam babi

  9. sedih sekali sekala tengok muka mak ayah dia….!!!
    orang kg yang mungkin tak tahu perangai anaknya yang
    mengaku tak puasa dan suka pergi kelab malam dan gemar bersosial…
    nauzubillah…..

  10. Kesian juga mak bapak si sundal lana ni tapi kesian lagi sebab mak bapak biyatch ini telah GAGAL mendidik anak-anak dengan baik. Muktamad. Sekian.

  11. kesian mak ayah dia.. kalau aku jadi lana ni.. aku xnk upload gambar mak ayah.. xpasal org kenal mak ayah kau.. kau wat taik mak ayah kau pon dapat nama.. sian pakcik sian makcik.. kdg kdg bukan salah mak ayah x pandai didik anak.. tapi anak tu sendiri xnk ikut cakap mak ayah bila dah besar… ;(
    🙁

  12. Pakaian paling sopan yg lana nordin prnh pakai yg sy prnh tgk.

  13. gaya mcm dr kluarga baik2 jerk…tapi dress up mengharukan….

counter statistics