Friday , December 19 2014
Home / Lain-Lain / Koleksi mayat pendaki Gunung Everest (8 gambar)

Koleksi mayat pendaki Gunung Everest (8 gambar)

Kite tau yang Gunung Everest merupakan gunung yang tertinggi di dunia. Ramai yang rasa tercabar untuk mendaki gunung tu tapi tak ramai yang tau terdapat dikalangan pendaki yang mati semasa mendaki gunung itu. Ini adalah koleksi mayat pendaki yang mati ketika mendaki gunung ini. Ada yang sudah mati 10 tahun tapi mayatnya masih seperti baru semalam mati. Gambar ponoh after le jump.

Sumber dipetik: Kaskus

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

14 comments

  1. apsal mayat dorg terbiar camtu???

  2. A'ah,kenape diaorang biar je ek

  3. watermark tu utk mengelakkan hotlinking ke photobucket kami bukan masalah gambar orang lain, kalau watermark logo mediamalaya baru boleh nak membebel macam tahi.

  4. Kata Gunung Everest, bukannya hari2 orang pegi sana macam pegi shopping mall. Sebab tu la dah lama mati baru terjumpa. Tempatnya banyak ais, jadi mayat itu terawet sendiri. Tu yg lambat reput.

  5. agaknyer berapa ramai dah kantoi masa panjat gunung neh???…bila tengok mayat satu2 suma dah kena awet dek ais gunung…

  6. fucking shit never gonna give u up! bodo link troll.. ptuiii!

  7. Terbiar le mayat2 tu. Sape lak yang nak tolong bawak turun. Kalau mehei bebenor upahnya mungkin lah kot. Tapi risiko dan kos pun tinggi jugak, sama ada mendaki atau naik kapal trobang.

  8. ish2..ksian ehh …

  9. ish2..ksian ehh

counter statistics