Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / Kontrak Duta tudung Abby Abadi batal gara-gara sertai politik

Kontrak Duta tudung Abby Abadi batal gara-gara sertai politik

Oooo… Ini yang die perjuangkan rupenye. Ini bukan perjuangkan hak artis berhijrah ni tapi macam lebih kepada hak sendiri je. Kepada kak Abby, ada baiknye mencari rezeki untuk anak-anak bukan berproksikan parti politik kerana politik itu busuk. Sedarlah kamu sebelum kamu disedarkan. Mungkin ini balasan kerana menjaja cerita pasangan belah sana dahulu? Walahualam.

Sumber dipetik: Media Hiburan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

19 comments

  1. Mau Janji Ditepati

    walopong ai PKR tp ai tetap nyampes ngan Abby.. over acting sangat!!!

  2. Lebih suka Abby Abadi yang dulu (sebelum berhijrah)…

  3. Lebih suka NASI dengan AYAM GOLEK MADU……. POLITIK ka ATRIS ka …. ADHA KU KAY SHAH

  4. member tu business..si abby nie plak gile politik..kalu tndakan abby tu bleh menjejaskan perniagaan member tu,munasabah la cntract terminate..its common policy..tp si abby nie plak p twist citer..bodo la abby nie.buat naya org niaga jer..ptut dia tau sbg model dia xleh jeopardize kn cmpany yg dia represent dgn pembabitan dlm politik kepartian..kalu NGO berteraskan humane right ke..animal concern ke..ok la jgak..bodo abby

  5. bgs la dia berhijrah ..dan sertai politik ..parti apa suka hati..dia pun redha je dah bukan rezeki dia.. si izyan nak kata pembalasan ke apa ke apa kes plk.. yg belah sana tu baik ke perangainya.?bodoh izyan ni.. sekurangya abby berhijrah ke arah lebih baik ..tutup aurat dari tayang tetek mcm belah sana pujaan izyan ni

  6. suka hati dia lah nak join politik ka apa?? yang korang sibuk sangat dengan hal dia kenapa?? dia ada hak?? atleast hormat la sikit hak dia..lagipun dia join politik takde la nak habiskan duit korang sangat..sibok and menyampah la korang semua ni..korang ingat diri korang tu perfect sangat ke?? pegi ambik cermin besar2 tu cermin diri sendiri..bongokkk!!!

  7. Padan muka hang abby……ko nak sokong parti politik mana pun xde sape nak marah…masalahnya kenyataan ko semenjak dua menjak ni hampeh…..Ni bukan pasal ko sokong PAS ke atau ko sokong BN…..nak berubah sila belajar ilmu agama dengan seikhlasnya…okeh??

  8. Jangan cakap balasan lah… Tak baik.

    Rezeki, ajal maut jodoh pertemuan sudah tertulis. Rezeki di bumi Allah ni luas, tertutup satu pintu, pintu rezeli lain pula yang akan Allah buka. Insya-Allah…

    Jangan kita melatah. Biarlah Abby dengan pandangan dia… Marilah kita sama2 berdoa untuk saudara sesama Islam kita ni dan yang lain2 agar diberikan kekuatan dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat nanti.

  9. moral kat sni..sebelum wat kenyataan kne pikir dlm2..org yg bijak tu org yg berpikir sblm brcakap or wat kenyataan. mane la leh nk wat sume org suke kat kite or setuju dgn kite 100%,abby wat kenyataan yg silap pd waktu yg silap dan tempat yg silap.(i'm not judging her,cume cre die agak melampau)klu nk jihad,.jihad la btol2 kerana ALLAH,bkn politik.sekian..

  10. kasihan kat abby…sebab dia terkapai2 mencari arah…siapakah yang boleh membimbing dia…dia jadi begitu pun sebab ditinggalkan semasa mengandung…dia mengharapkan bimbingan.

  11. Semoga Abby dijodohkan dengan ulamak PAS. Boleh la sama-sama pergi berceramah. Banyak lagi yang kosong tu.

  12. dia punya suka laaaaaa……….

  13. Xpe rezeki tu tuhan yg tentukan.bkn manusia or parti politik.kalo mmg da xde rezeki lgsg dah lama Allah jemput. Setakat dugaan kecik2 xpyh nk tension kan diri.kta pbaiki yg lmah,sbb yg buruk tu dtg dr diri kta sndiri dan yg baik tu smuanya dtg dr Allah.

  14. cm pompuan gile talak je abby nih…memey mest puas gelak2 kn dia

  15. x suka statement admin

  16. ape yg bole aku katakan..tu namanya balasan dr allah..kite tgk balik ape silap kite…so perbaikilah selepas ni…

counter statistics