Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Krisis tiga segi antara Shahz Jaszle, Puteri & Farah berakhir di sedutan Melodi

Krisis tiga segi antara Shahz Jaszle, Puteri & Farah berakhir di sedutan Melodi

shahzjaszlekhalwatlagi

Haih macam drama Bollywood kalau tengok kisah Shahz Jaszle ni. Malas nak cakap banyak sebab hanya mereka yang mengetahui kisah sebenar. Cuma kami dapat simpulkan di sini, seorang anak akan membawa emaknya untuk menyelesaikan masalah diri sendiri kerana hanya ibu akan protect anak tak kira walau ape situasi. Kesian pada Farah tetapi salah dia juga mengejarkan tunangang orang. Bak kata Farah, tepuk sebelah tangan takkan berbunyi. Pada minit ke 5:47, mereka telah saling bermaafan untuk mengakhiri kemelutan ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

10 comments

  1. SEMUA MACAM POKEMON GI KACAU TEMPAT KERJA ORANG MENCARIK REZEKI!

    TUNGGU LEPAS KERJA LAH BARU GI CONFRONT…
    TAK PROFESSIONAL LANGSUNG!
    AKU TAK SIDE SI FARAH… DIA PUN SAMA BETINA BODOH..

  2. Sowg gtl burik sowg g gtl btg..nk wt cmne..kalo c putri tu pth blk ngn mgkuk tu mmgla putri nipon gtl btg gk..da selam byk betina kot shah ni..mest maria farida n mira liyana ketawa je bce kisah shah ni

  3. Si putri belajar medical pun tetap category BETINA BODOH!

  4. xbaik ckp mcm tu.mmg dua2 salah buat maksiat.sekejap je Allah balas tp ni didunia aje.benda dh berlaku xblh diulang semula.bertaubatlah sebelum kita dijemput Allah.lelaki kna lah bertanggungjwb .apa guna jd lelaki kalau dh pandai buat main lps tgn.perempuan pula mudah jatuh hati dgn ayat 2 manis .so lps ni semua perempuan diluar sana berhati2.jgn mudah terpedaya.

  5. tah pape la

  6. cari publisiti murahan.. xpyahla guna media.. eei..

  7. kelakr pn ada bca ksh diorang! msing2 nk menang.

  8. padan ler muke!!!

counter statistics