Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Kulit Nita Hamzah semakin hitam melo’ot (2 gambar)

Kulit Nita Hamzah semakin hitam melo’ot (2 gambar)

Haha melo’ot! Kalau yang tak faham tu maksudnye rentonglah *kate Mak Bedah*. Nita Hamzah, penyanyi yang pernah dikecewakan oleh Zahid kini semakin berkulit hitam melo’ot. Di fahamkan kulitnya semakin gelap kerana dia kini gemarkan aktiviti lasak seperti diving dan snorkling. Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: Tupai

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

26 comments

  1. bgs..dua2 prangai mcm jamban! Seksi x igt..artis bodo

  2. ni baru hitam..pergghh

  3. ish2…sunburn abizzz……nang antappppp

  4. Takpe itam asl hati ceriA…

  5. itam sgt ni huhuhuo.0

  6. tak pakai sunblock ke..hitam tak kisah..jgn kena skin cancer plak kang..

  7. wa nie mesti mat saleh sk warna itam2 nie…

  8. penah jumpe nita kat pulau tioman..mmg agak itam n seksi..auwwww~~~

  9. biarlah die ngan kebahagian die..die x kacau kehidupan kebahagian sesiapa pun..doakan yng baik sajah..hehehehehe

    • jumpa nita kat JUSCO bandar utama ngan ADAM N lupa nama yg sorang time dorang msh dlm M-IDOL dulu. nak tgr maluuuuu.. jd tengok je,,,

  10. hitam2 pun seksi yo…hahaha

  11. body je hitam tp pantat pink. gua dh try bro.

  12. walaupun kite tgk die truk, tp mane tau die lebey mulia di mata Allah SWT berbanding kite nie..

    • tersenyum saya bc komen cik dira….:) kalau mcm tu baik semua umat islam tak perlu beribadah, tak perlu tutup aurat, tak perlu sembahyang..asalkan sikap dia baik, tak kacau hidup orang….maka hidup dah boleh jadi mulia di sisi Allah…mcm tu?? sepatutnya kita bagi satu teguran yang membina bukan menyokong…..

  13. n xsemestinye owg yg pakai tudung tuh mulia d sisi Allah.. egt kisah dulu seorg pelacur d jnjikan msuk syurga sb bge makan anjing ;)..sekadar meluahkan ;0

  14. pernah jumpa dia… b4 sunburn… mmg dia kulit gelap.. lebih gelap dr jacolyn victor.. tak sangka uuuu

  15. dah dia minat apa yang dia buat biarlah dia .sibuk je ,,dia nak oren ke pink ,hitam ke putih ke ..tak de keje betul

  16. Korng sume bgaduh psl dia knp…lg byk dpt dosa…biarkn ape yg. Nldia buat…kte sbgai mnsia xelok mnlai org mcm tu…

  17. aku mati2 ingat warga nigeria tadi hehe

counter statistics