Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / Lagak manja Michelle Wee dan boyfriend

Lagak manja Michelle Wee dan boyfriend

Nampaknya selepas tersebarnya banyak gambar Michelle Wee bergambar bersama teman lelakinya, Tengku Naharuddin. Michelle semakin berani menayangkan lagi gambar-gambar pose manjanya dengan teman lelaki di facebooknya pada hari raya yang lepas. Tak takut kena sergah ke? Opss! Dia hos babak sergah dalam Melodi tu la. Takkan nak sergah diri sendiri pula.

1

2

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

31 comments

  1. hmm.. elok2 aa nikah cepat2 klu dah suke sama suke..

  2. Siot je
    Walaupun bukan Islam
    Tatap balak dia Islam kan.
    Ngada2

  3. Meluat lah pulak

  4. Yg nampak berpeluk bercium yg x nampak entah ler poyo

  5. Hahahah sebelum nak sergah orang cermin dulu perilaku diri sendiri ye nok…tang ni melodi tak nak plak sergah minah ni..klu org lain kantoi gambar mcm ni siap kuar topik panas lagi klu boleh nk didedahkan pekung org tuh…

  6. hahaha…bagus;lah…lepas solat pagi raya buat maksiat!!!

  7. xmalula michelle ni…nak cium2 pipi..kan ker kat blakang tu ade orang..yang pakai baju mlayu biru tu…eee gediksss

  8. ingat cun la buat camtu…xhbs2 gambar kiss si lelaki 2.apa lagi melodi mana?xkan senyap plak kot!slalu kalu ada crita panazzz orang len bkn main terjah lagi so skrg xkn xnak terjah kot!!! x adilll…

  9. Si Betina pun Poyo Si Jantan pun Poyo dasar x tau malu entah ke mana diletakkan maruah diri. Betul kata lala kat belakang ada orang pakai baju melayu biru diorang ingat ini Amerika.

  10. Siap laga2 tetek

  11. baju melayu tu mesti beli kat masjid india..haha….sama jek pattern…

  12. gedik nye…mcm cantik plak..hahahaha..asik2 tgkp mcm tu je same je nk cium2..cium jela terus kalo dh gatei sgt..ceh…dlm melodi dhla poyo gle n perasan bgs..kwn abg aku keje kt tv3..die kate michel ni mmg sombong…xtegor org..hahaha..

  13. Betul ke, bf dia tinggal serumah dgn dia? Aku nk kepastian je, coz member aku dkt dgn apt Michelle nie..

  14. gedik sial nyonya ni

  15. Kalau dah tinggal 1 rumah double kompom tidur bersama tu…
    Dasar cina suka tidur bersama dulu pastu kahwin…

  16. gosip jek korg2 nih

  17. tp mmg yer pun,si perasan bagus ni,mcm bagus2 je. sampah!

  18. sedap la mamat ni dpt pantet cina ni..mst wangi ni
    yela,da bcampor dgn melayu..ehehehe

  19. sal byk2 gambo msti de gambo die kiss balak die nye pipi… adoiii…

  20. bajet best je..tp dorg maintain je org kutuk2 ;p

  21. Ada sesape dpt provide biodata dia ke? Tengok dia ni berumur balak die muda lagi. Asal mane yek?

  22. biar la diorang…. dah kawin dah pun…. korang kutuk lelebih pun dapat ape? dosa dapat la…. untung dorang ni dapat pahala free…

  23. korang ni semua jeles kann.. dasar budak2 kampung

counter statistics