Thursday , October 23 2014
Home / Dunia Artis / Lagi Gambar Abby Abadi & Zul (Murahan) Ariffin Berduaan

Lagi Gambar Abby Abadi & Zul (Murahan) Ariffin Berduaan

abby-abadi

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

25 comments

  1. kalau diaorang bercinta pon apa salah nyer..ok aper…dpd norman yg hampeh tu..wawawawa

  2. jgn ckp mcm tu.. kita tak tahu apa sebenar.. entah2 norman kena perangkap dik memey kita tak tahu.. yg norman sendiri pun tak tahu. hanya allah swt shj mengetahui segalanya…sebab memey punya perangai kalau nak org tu dia tak kisah apa saja dia akan buat janji hati dia puas

  3. apanye yg murah?? seluar boxer yg norman pki waktu kna tgkap khalwat dlu @ muka c memek yg blh senyum selamba kat court syariah lg…?? abby n zul pasangan IDEAL,mmg padan.norman lelaki hancur!

  4. Norman t mmg celaka. anak2 kecik lg. fkir nk njoy je. dsar gampang!!!

  5. abby ada cara hdp dia, norman plak cara dia trsndiri…
    masing2 ada hala tuju…kita cuma bleh doakan yg trbaik..dah ler..
    kutuk lebih2 dapat dose jer..

  6. abby nagn zul sama cantik sama padan…x de salahnye walaupon zul 2 muda dari abby…umur 2 cuma angka je..kalo zul 2 jujur n betanggongjawab why not?papepon abby tabahkan ahti dalam melayari dugaan…ko ngan zul memang sesuwaii!

  7. yupp!
    ape masalah wartawan nak kecoh2.
    Abby nk kawan ngn siapa pun biarlah yg pntg kwn selepas cerai.
    So xde nye dye 2×5 ngn norman okayy.
    wartawan jgn hasut pembaca dgn tajuk yg merepek!!
    anda bolah musnah kan hidup abby or zul dgn kata2 anda.
    ingat tuhan sket.

  8. Aduhai…. Sebenarnya kita keadaan skalipun, kena fikir logiknya sesuatu pkara tu,.. Siapa mangsa sekarang ni? Kalau la noman hakim x wat perangai xkan jadi punya smpai kecoh mcm ni….. X payah pun nk susahkan kepala otak fikir smpai naik juling kenapa bgitu, kenapa bgini…. Logik x logik jer, senang citer!!!!

  9. norman & memey baju sedondon…abby & zul pun nak sedondon jugak..macam nak balas membalas jek diorang ni…

  10. Dasar abby tandus ba tu hehehe

    • kamu jgn menghina Abby iya..Biarlah dia cari kebahagian dia..kalau apa yang menimpa Abby kena pada batang hidung kamu sendiri..hah baru kamu tau sengsaranya Abby..padan muka..kamu ingat senang2kah kesakitan yg Abby lalui kerana kecurangan suami dan suami kahwin org lain..Cakap guna otak kawan….!..kalau kamu sendiri kena macam Abby barangkali perangai kamu lebih teruk lagi…

  11. biaq pi la kt depa..selama ni t'perap je kt umah jaga anak..time ni la nak show off wiwiwi

    ~whatever~

  12. Juzzz Kttew LihhhAttt jEwwwK..2222Uh HaaaLll DDDiOOerRAnnG

  13. Apa pulak yang murahan???Takde lah..Ok Kak Abby..Selamat berbahagia, kak layak dapat yang terbaik selepas ini…sebab kak memang layak untuk kebahagiaan itu..

  14. hahaha, jgn gado2, kan lg baik kalo kite tgk gamba seksi2 artis holywood edisi malysia.hahaha, mesti resah je norman tgk posing gebu ex-wife, mkin berahi la gaye2 die (bukan yg kt atas). muda kot…

  15. CAM ANAK DENGAN EMAK NYA

  16. KO KENA SEDAR DIRI ABBY KO TU DAH TUA

    • ye tua pun cntk…..pdn la tu….sama cntk…..

    • Apa sangatlah yg ko org kutuk2 Abby ni..Abby tak pun berkelakuan sumbang dan menyalahi norma masyarakat macam memey suhaiza tu..Kalau Abby lebih berumur dari Zul pun tak salah kalau mereka saling menyintai dgn ikhlas.. Huh apalah ..kamu ni..atau cemburu ngan Abby barangkali..ha ha..

  17. rosazlinda jamaludin

    em…mmag o.k la u dua org tu…pdan muke norman tu…..

  18. apa lak zul (murahan).. x pun aku tgk. Aku rasa memey tue lagi murahan. Abby tue janda.. biar la dia nak cari teman hidup. Lagipun tgh laku. Takkan asyik nak layan nangis murung sengsara jer.. Hidup nie kan sekali. Peluang pun datang sekali. Kalu Abby rasa zul yg terbaik.. teruskan hubungan tue, semoga kekal hingga ke jinjang pelamin dan bahagia selamanya.. Amin.

    • Betul aku setuju..knape pula Zul murahan… kalau nak tahu manusia paling murahan di dunia ni Memey lah yang paling murahan sebab tak dapat cari lelaki bujang sebagai suami ..tak laku lah katakan…! Abby berhak mendapat suami yang lebih baik dan handsome dari Norman..ok Abby just go on ngan Zul kalau Zul yg terbaik ngan Abby. .Semuga berbahagia sampai ke akhir hayat..Amin.

  19. semoge ade sinar kebahgiaan tok abby =)

  20. cinta tak mengenal usia kasihan abby abadi di duga diduga lagi tuhan lebih mengetahui apa yang akan berlaku dari abby terus kecewa dan merana tapi anak2 sentiasa bersama abby dia akan menemukan jodoh yang terbaik untuk anda dan dapat menerima mereka.abby u wanita yang kuat semanagat sebagai perempuan i feel proud of you

counter statistics