Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Lagi gambar anak Ayu Raudhah dan Zaquan, ayah yang rajin (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

27 comments

  1. kecik2 dah pakai GUCCI…huhu

  2. muke sejibik cm ayu raudhah, comey

  3. masa dalam rancangan romantika kat astro pun diaorng soping bju ank dia kt s'pore mesia xder baju gaknyer…

  4. Terkedu minah sorang tu!

  5. biarlah duit dia orang, anak dia orang jg,…apasal neh kena sirik,kalau kita kaya gaji besar bukan setakat Gucci,…..LV mungkin aku beli

  6. hahaha…

  7. bedung tak kuat.

  8. Doakan mereka bahagia.ikut kemampuan masing2

  9. ni tunjuk pic bapak je lbh, bkn ank… bangang piang sgt2 ler…

  10. tunjuk ajar skit kat aidil , bagaimana nak jadi ayah yg baik dan bertanggungjawap

  11. RIESYA.AMEYLIEYA

    cute cm mumy nye..thniah

  12. W.noorsharin harisha

    Untung ayu Ada suami yg rjn

  13. Jg suami kau tu baik2, susah nk dpt suami mcm tu.

  14. mesti bestkan dapat suami yang rajin.

counter statistics