Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Lagi gambar anak Ayu Raudhah dan Zaquan, ayah yang rajin (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

27 comments

  1. kecik2 dah pakai GUCCI…huhu

  2. muke sejibik cm ayu raudhah, comey

  3. masa dalam rancangan romantika kat astro pun diaorng soping bju ank dia kt s'pore mesia xder baju gaknyer…

  4. Terkedu minah sorang tu!

  5. biarlah duit dia orang, anak dia orang jg,…apasal neh kena sirik,kalau kita kaya gaji besar bukan setakat Gucci,…..LV mungkin aku beli

  6. hahaha…

  7. Audrey Hepburn

    bedung tak kuat.

  8. Doakan mereka bahagia.ikut kemampuan masing2

  9. ni tunjuk pic bapak je lbh, bkn ank… bangang piang sgt2 ler…

  10. tunjuk ajar skit kat aidil , bagaimana nak jadi ayah yg baik dan bertanggungjawap

  11. RIESYA.AMEYLIEYA

    cute cm mumy nye..thniah

  12. W.noorsharin harisha

    Untung ayu Ada suami yg rjn

    • Assalamualaikum Kak ayu, saya baru sja tinkatan satu,saya ni
      <3 dt wd a aqu Ada etdB)

  13. Jg suami kau tu baik2, susah nk dpt suami mcm tu.

  14. mesti bestkan dapat suami yang rajin.

counter statistics