Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Lagi Gambar Kemesraan Abby Abadi — Zulkifli Ariffin

Lagi Gambar Kemesraan Abby Abadi — Zulkifli Ariffin

abby-abadi1

Saya semacam perasan peperangan antara Norman Hakim — Abby Abadi di’sini. Apa yang dilihat jelas, Norman seboleh-boleh cuba menafikan hubungan antaranya dengan Memey Suhaiza selepas kes tangkap khalwatnya tetapi kelihatan sangat rapat sewaktu perbicaraan mereka di’mahkamah. Dan Abby Abadi seolah-olah cuba untuk membuatkan Norman Hakim cemburu dengan gossipnya dengan seorang lelaki yang lebih muda daripadanya. Amacam “perniagaan” Abby di Guangzhou,China? Seronok tiada JAIS di’sana?

abby-abadi2

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

19 comments

  1. Kawin je lah..
    Ni nanti banyak fitnah lagi.

  2. keadaan yang membuatkan aku ketawa pasal artis…
    inilah hidup mereka…:)

  3. ika nk bg comment

    iskh.
    buruk benau da.
    abby jgn malukn kaum wanita.
    bettr senyp je.
    jgn byk gosip ngn zul kak.

  4. kesian tengok abby..lagipun dia cr rezeki utk anak2 dia…bukan dia ada hubungan istimewa pun ngan zul tu…aku percaya kan abby..bukan mudah utk abby menerima kehadiran lelaki lain buat masa ini…dia perlukan kekuatan..nasib baik gak zul ni hadir time dia perlukan sokongan dia kwn2…sebagai wanita aku paham perasaan abby…aku tetap sokong abyy walau apa pun org lain nak anggap dia…lagipun seluruh msia tetap menyokong abby…dah lah br jea beranak tapi norman buat hal…x apa, Allah maha kaya…suatu hari nanti norman n memey akan dpt balasan yg setimpal….amin..

  5. I berharap abby dapat pasangan yang sepadan dengan dia secepat mungkin, so tak ada orang yang mengata-gata tentang dia lagi.I bukan nak support mana-mana pihak tapi i rasa memang abbby berhak untuk menentukan pasangan hidup yang baik untuk dirinya.Dia telah dikhianati oleh seorang lelaki yang tak guna.I da malas nak cakap pasal lelaki macam tu, memang tak tahu malau, dah buat salah tak mengaku, anak dan isteri tak tahu dijaga, isteri yang baik tak tahu dilayan denganbaik.Kalau i ditempat abby, mungkin i tampar si bodoh tu.Tapi abby banyak bersabar.Good luck to abby.

  6. x baik ler fitnah abby tue..percaya kat dia..dia x kn wat bnda bukan2..

  7. emm…hopefully kalo btul ada hub istimewa…jgn terjejak n buat kes2 yg memng tk da faedah tu…memang kitorang tak da hak nk tau psl korang ni, tp oleh kerana itulah crita yg dsensasi2kan buat masa ni,so nak, tak nak kitorang da terambil tau la pula…then kalo bole kitorang ni nk sgt melihat n mendgr kbhgian korang n bukan kslhan korang n crita yg negatif2 jer,aritu g chinakan,so memang byk sgt spekulasi negatifx9,dah korang berdua n muka pun tkut3 nk jwb kat melodi,em memng kena hentamlah fitnah sana sini umpat sana sini,iyerlah,pminat abby skrg bkn sma jumlah mcm dulu2 b4 tsiarnya norman dtgkp,skrg 1 msia minat n nk tau psl abby,so silap2 buat itu n ini slh,..so hopefully crita korang ni akn jd slow down nant n just sederhana jer…kak abby bijak kan nk buat apa n akk da ckp kan aritu nk fkr soal ank buat msa ni..utk zul lak,zul jgn ghairah sgt dgn pentas dunia skrg…kita manusia biasa yg Allah jdkan antara watak2 biasa dan jgn jdkn watak mu jd luarbiasa…kalo luarbiasa utk kebaikan aku sokong brabis k…aku pun msh bdk mentah lagi tp bbekal kan akal yg allah da bagi ni..aku nk kongsi la dgn ko n dgn yg lain..aku bsyukur sgt norman n memey tu dpt musibah mcm tu, bknnya apa slagi tk ditgkap mcm aritu slagi tu mgkn byk lagi prkara yg akn syaitan suruh dorang buat benda2 yg jahat ni bila slalu brsama or berdua-duan..dgn masa yg ada ni drg sempat bertaubat…da nk kiamat ni beb..bila lagi masa nk bertaubat..tgklah aritu,da nk dkt2 bcerai barulah nk solat istikharahlah,itu tktau lah diterima ker tak koz nta da solat taubat ker blum b4 tu…byk prosedur nk bertAUBAT ni…em..tak perlah atleast dia bgtau gak kan dia ada buat benda baik d dada muka akhbar..so dia dpt petunjuk yg dia kene ceraikn abby gak…heihei tk tau lah..aku hrpkan abby n zul tidak akn mengulangi benda kes bodoh yg mcm norman n memey buat tu..utk norman n memey kalo kawen jln penyelesain yg baik,just go 4 it….

  8. Mula – mula dulu kesian la juga tengok Abby ni…tapi sekarang 2X5 je….Agaknya masa muda tak dapat nak berseronok sebab ada tanggungjawab sebagai isteri dan ibu…Kalau dah suka sama suka tu…kahwin jela….Kawan lama- lama pun mendatangkan fitnah aje asyik berkepit ke hulur – ke hilir…Zul pun sama, apsal la….tak berkenan langsung tengok…..macam nak sangat publisiti asyik buat kenyataan…Rosyam Nor yang hebat pun tak terhegeh – hegeh cari publisiti….Filem @ drama apa yang berlakon pun tak pernah tengok pun….tapi kisah peribadi je lebih!!! Artis macam ni 'menyemakkan' industri seni je la…Kalau betul – betul nak kembangkan bakat, tak payah la asyik nak 'tonjolkan diri' dengan cerita – cerita memualkan.Fikir – fikirlah Zul….Baik Adlin Aman Ramli bagus walaupun muka tak la kacak sangat !!tapi berbakat

  9. ala,nak kisah apa… dia janda apa.hahaha!! wah,gosip2 kat atas tu mcm mrh jer.rilekss..

  10. aku pun caya abby…tp per2 hal pun jgnla wat cerita2 cmni…coz ini akan menimbulkan fitnah org….jg maruah diri daripada jd mangsa mulut2 org…

  11. saye harap abby tabah kan hati dengan segala dugaan yang akan datang.

  12. DULU MENANGIS TERUK2…..FRUST LA KONON…LANI BUKAN MAIN JANDA JERLON….DAPAT PULAK KAT KAKI POLOK…TOKSAH KATA..BURUNG DGAN KEPALA2 HANG BOK MASUK…BARU NGILUUUUUUUUUUU…….GEDIK SANTAI BAWAH POKOK..POKOK MAU TUMBANG JA….B

  13. ner boleh…
    lagipon zulkifli 2 muda lagi…
    x kn nk kahwin dngan abby abadi kot…
    x sesuai la…
    lagipon zul dngan abby dh mcm kakak dn adik…
    x sesuai kalau mereka kahwin…
    cuba la fikir…
    apa la korang nie…
    pantang tngok abby bhagia dngan laki lain jer diaorng suruh kahwin…
    x masuk akal betul..
    walau apa pon dengar la pepatah nie 'LU PIKIRLAH SENDIRI BEB'..

  14. Dah dah, janganlah kutuk Abby tu. Biarlah dia merasakan sedikit ketenangan & kebahagiaan setelah apa yang telah dilaluinya..Kasihanilah dia..Abby ada hak untuk kebahagiaan itu. Tak baik korang kutuk dia, buat dosa je..biarlah dia berkawan dengan sape2 yang dia nak masa ni…Jangan tambah masalah orang..tak baik..

  15. ish…ish…ish…memang la norman cari pmpn lain…rupe-rupenya abby ade jantan lain…tak patut abby buat mcm gitu…ingatlah anak-anak dirumah….

  16. ape ni nk kutuk2 abby ni..kalau korang yang jadi janda atau duda..lebih teruk lagi kot…jangan wat fitnah..

counter statistics