Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Lagi gambar Lisdawati tonggeng

Lagi gambar Lisdawati tonggeng

Sebelum ini penulis ada menulis mengenai cara Lisdawati berposing yang ala-ala berunsurkan lucah. Kali ini, Lisdawati bergambar tonggeng dalam majalah. Apakah motifnya? Setahu penulis, Lisda bukan seorang yang tonggek seperti Mas Idayu. Penulis tahu bahawa hubungannya dengan suaminya sebelum ini agak tegang juga, jangankan kerana hendak menambat hati suami semula anda berposing seperti ini. Untung suami orang lain dapat tayangan free dari Lisda.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

8 comments

  1. klu cantik, mesti aa nk tunjuk erk.. apa pun sevogue manepun kang lebey baik tayangan suami je..

  2. hahaha..xtau malu,.dh kawen pn prangai mcm jamban!!

  3. doggy style bebeh

  4. aii..
    kalau tunggeng nie..
    pasti aku sumbat..
    nampak bontot ok lagi tu..
    mablesss…

  5. Ingat cantik sgt la punggung dia tu..

  6. badan cantik, tayang la pape yg patot..
    len la kalau blemak sane sini…
    mau beso gedabak baju tu..kalau ley nak tutup sume….

  7. tonggek ke kangkang ke,buat la yang terbaik selagi muda ni,esok dah tua leh tunjuk kat cucu

  8. punggung tonggek dia tu aku bekenan.hehe_

counter statistics