Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Lagi gambar Noorkhiriah berimej baru (2 gambar)

Lagi gambar Noorkhiriah berimej baru (2 gambar)

Mase bulan Mei yang lepas, kami ada post mengenai Noorkhiriah berimej baru. Dan ni ade lagi gambar Noorkhiriah berimej baru walaupun sudah 3 bulan berlalu. Nak kate bertudung, tak jugak, sebab leher nampak luas. Wallahualam. Lagi gambo after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

7 comments

  1. tak de la baru..still same la mcm 3 bulan y lepas..hak individu tu sendiri la nak berpakaian mcm mane…..

  2. taknak puji sbb takde perubahan. dah tutup semua elok2 baru puji tapi tidak berlebihanlah.

  3. Biarla dia nak buat apa pun, kenapa banyak sangat penyebok

  4. bg aku, terpulang pada dia… janji dia x hipokrit cam sesetengah artis tue..

    Mula2 lengkap sumenye.. pastue terlondeh sane sini…

    akhirnya… karammmm jugakkkkk…

  5. pakai bj nmpk bentok bra..cett!!

  6. Bibik ku ke? Ehh bukan, cleaner umah ku?? Bukanlah, cewek restoran Tom Yam dekat umah??? Tak jugak..mane prnah ku jumpe minah ni???? Embassy Indonesia waktu ku renew permit bibik ku kot…

  7. HAHAHAHA..HAHAHAHA…HAHAHAHAHAHAHAHA…betoi lah, cam makcik dari Seberang.

counter statistics