Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Lagi Gambar “Sister” Datuk Siti

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

4 comments

  1. dulu, aku adalah antra ribuan pmnat Siti Nurhaliza nie.. skrg ni, rasenye cm dah x lg. sbbnya aku kecewa dgn cara dia pakai tudung.. sori to all peminat siti nurhaliza, cara siti pakai tudung mmg menyedihkan sbgai seorg Islam. kalau x nk pkai tudung, x payah la pkai masa awl2 hri tu..

  2. siti kata nak pakai tudung je,tak kata nak tutup aurat.kalu nak kata tutup aurat,xde pun artis bertudung yang menutup aurat sebab,pakai tudung nampak tengkuk,baju ketat,makeup tebal…tak paham umat islam sekarang ramai yg tak faham istilah menutup aurat.eh…ada..Norkumalasari..tutup aurat cara yg betul…

  3. Ala.emma hot,sebenar siti tu xsedia nak pake tudung,tp aritu dah tersasul la..tp pake gak sbb nk cover,bkn kerana Allah.Biarlah die..org kita ni pun,rame gak pake tudung tp berseluar jeans ketat,kira sama aje ngan tak pakai tudung…nga..nga..

  4. sembang lebih je siti ni…pki tudung takat pki cmtu baik xyah pakai..sm je nampak..erm..

counter statistics