Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Lagi gambar tunang Ally Iskandar & Aishah Zainal

Lagi gambar tunang Ally Iskandar & Aishah Zainal

Tiga hari lepas, kami dah maklumlah bahawa Ally Iskandar sudah bertunang kepada runner-up program Gadis Melayu musim pertama, Aishah Zainal. Di bawah ini kami sajikan gambar-gambar sekitar majlis pertunangan Ally Iskandar bersama tunangnya. Serba merah yoo! Sempena Gong Xi Fai Cai ke?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

5 comments

  1. poyo n hipokrit!! jap tudung jap idok..bengong!!..mcm la cantik sgt..pegirahhh!!! ni mesti amik gambo kt beautifulnara..btl x? wkakakaka

    • pendapat saya la kan, pakai tudung ke x sama je kalau nmpak jugak rambut!

      saya x paham betol artis skrg dan isteri2 orang kerajaan(mls nk nyatakan siapa) yg pakai tudung tapi nmpak jugak rambut. bukanke tujuan pakai tudung tu utk nk tutup rambut yg merupakan aurat wanita?

      anyway tahniah ally saya ni peminat awak =D

  2. tahniah r ally.tak sangka u dh tunang…sedih…huhuhu..

  3. hmmm….walaupun memakai tudung tu hak masing2…tp sy nampak dia pakai tudung lagi cantik n ciut sgt…nampak muda dr x pakai tudung…sbb nampak beza klu dia pakai tudung n x pakai tudung…

counter statistics