Friday , December 9 2016
Home / Gossip Panas / Lagi Gambar Xpose Sheera adik Ekin bersama boyfriend tanpa tudung

Lagi Gambar Xpose Sheera adik Ekin bersama boyfriend tanpa tudung

Muahaha! Keluaran gambar-gambar Sheera yang lepas bertajuk Gambar Xpose adik Ekin, Sheera telah membuatkan Sheera berang dengan senarai rakannya di facebook. Dia telah menghapdate status facebooknya mengatakan dia akan membuang senarai rakan yang kepohci macam penulis dan bertindak akan membunuh mereka yang kepohci ini. Tapi dia silap, rakannya yang menyebarkan gambar ini kepada penulis masih lagi merupakan rakannya yang kepohci di dalam facebooknya. Gahaha! Nikmati lagi gambar Sheera, adik Ekin tanpa tudung peluk-peluk, cuddle-cuddle dengan boyfriendnya. Pwned again Sheera. Tak sangka bertudung hanya dengan public figure.

Sebelum itu, layan dulu gambar Sheera bertudung yang kelihatan suci. (— baju berwarna pink)

P/S: Penulis baru perasan Mawi merupakan seorang perokok tegar apabila penulis berjumpanya di warungnya tempoh hari.


Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

16 comments

  1. C??? penulis jugaaaakk yg salah. ksiaaann penulis, kn, kn, kn… huhu..

    dah tau ngn fesbuk tu org bleh bwat mcm2, pg letak gamba2 cmtu kt situ bwat hape? dh tu, kwn2 sndiri yg bwat dajal, salahkn org lain..

  2. Hmm….si aqashah ni balak utk gesel2 jerrrr…. nnt da ada akai sket dia pon akan jadik mcm adek badek gak lew…mesti carik yg poket kembong..huhuh

  3. semoga cepat2 bertemu jodoh…

  4. biasalah tue..dia nk dpt dosa..dh besaq pjg dh pn.dh tau dosa pahala..

  5. kekekekeke……
    spew la yg kepowh2 perihal owg len..cian ekk??
    de mslah gaknye owg yg mg'sabotaj' cik sheera niy..
    slalunye,,owg yg bertindak cmniy,,adalah dlm category owg yg "JEALOUS" ngan kelebihan owg len..
    yeklaa…cik sheera niy kn chanteekk,,bf dye tampan..cm "VICTORIA" & "BECKHAM"..
    tp cume sheera taw pew yg dye uat..
    so,,tayah la na kepowh2 hal owg..
    npew ekk skew sgt mnjtohkn owg len??
    just mind ur own business!!

    • mind ur own business 1st..cm bgus jer..mg la dia tau apa yg dia wat tpi ptut ker????? bnda2 cmni la jdi cntoh x baik pda adik2 yg tgk..nk wat xyh la tyang2..wat dosa sndiri jer ckup la..ko skong dia sbb ko pn wat bnda yg sma kot.. wat dosa tyang kt public biar 1 dunia tau..that's call stupid!!!!!

  6. cuba tgk tali pinggan yg dia pakai2….sama x?

  7. bf die botak cm mawi gak..huhu..

  8. Ya ALLAH Ya Tuhan kami
    sesungguhnya Engkau ampunilah segala dosa2 mereka yang telah melakukan dosa dan menghampiri zina dengan tidak mematuhi laranganMu dan membataskan had pergaulan.
    Amin Ya Rabbal Alamin.

  9. pakwe dia ni org afreka ke? tgk gaya mcm dah kena je tu sikit pun dah tak ada rasa malu..

  10. alah…..biasalah orang yang tidak mengenal erti dosa dan pahala…yang dia tau asyik nk buat dosa jer!!!hidup ni kene ingat tuhan woiii……

counter statistics