Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Lagi Majlis Perkahwinan Noraniza Idris (5 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

13 comments

  1. wauu…congrat…..cntik2….. hehehee unik …

  2. x lama lagi cerai la tu

    • nape la ada org yg busuk ati cam ko ni, islam x mengajar umatnya bersangka buruk tmbah2 lg sesama islam..

    • tak baik ckp cmtue…

    • astaghfirullahalazim tak baik mendoakan orang macam tu..kita sebagai orang islam sepatutnya tumpang gembira dgn terbinanya masjid dan terhindarlah segala dosa..

      kita patut mendoakan kebahagian mereka.

      jgn selalu berdoa yang buruk2 pada orang kelak terjadi pada kita
      nauzubillah hu minzalik

  3. biar la mcm ni drp majlis macam memek tu yg dedah sana dedah sini .. x mmcm org islam pun…..

  4. x pkai tudung ke

    • x nampak dia guna serkup ke? phiasan kat kepala dia tu mana sesuai nk guna tudung..tak ke pelik klu phiasan kepala tu duk tpacak atas tudung..agak2 la..sikit2 kecoh psl tudung..jgn risau, xde nyer Noraniza tu nk melampaui batasan..

      • sesuai xsesuai…tudung mesti kena pakai…bukan serkup kepala jer,kena tutup sampai dada..jgn sebab nak sesuaikan dengan majlis,habis leher tunjuk kat orang..xsalah saya si suami seorang bilal,mesti tahu hal agama kan..

      • tak ada istilah sesuai ke tak dlm tuntutan agama.Kita kan perempuan ISLAM mestilah kecoh pasal tudung.

  5. wahai umat manusia dan umat islam disini, bersama2 lah kita mendoakan akan kebahagian mereka yang telah berkahwin agar kekal sepanjang hayat..dan hidup diberkati allah

    amin..

counter statistics