Sunday , October 2 2016
Home / Dunia Artis / Lagi Nabil bergambar bersama Irma Hasmie

Lagi Nabil bergambar bersama Irma Hasmie

nabil-irma1

Semakin masyuk dan masyuk Nabil bergambar bersama Irma Hasmie, siap berpimpin tangan lagi tuh! Ngaumm! Harap-harap berkekalanlah ye. Tetapi pastinya berkekalan kerana kedua-duanya tidak mempunyai rekod buruk dalam dunia gossip artis.

nabil-irma2

nabil-irma3

nabil-irma4

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

23 comments

  1. comelnya ank rosma n khai……….geram.lau bleh biar ramai ank.

    • die rampas dari sape bro? Irma kan single mase tu..

      • xkan la ko xtau? kate terer sgt bab artis? haha
        irma kan dlu dgn farid kamil ..lg tah dgn sape2..haha
        artis bese la kejap dgn org tu jap dgn org ni
        kawen nye idak gk

        • ceh..
          aku macam rase ko ni wartawan la.. sebab pengetahuan ko mengenai artis meluas plus ko suke btol kutuk2 artis.. ntah2 ko ni zubir tu tak.. kekeke

    • tak pa, nanti saya rampas irma dari dia.. saya optimis boleh mendapatkan irma sebab saya lagi ensem dari nabil yang langsung tidak lawak ni. hahahahah (padahal satu program buatan malaysia pun saya x tengok)

  2. aku x suke la deme ni
    x abeh2 nk expose je
    mcm la deme je kapel
    konon bahgie
    nabil tu dhla x lawak..lawak bodo ade la..cm over n ngade2 je.,.wt lawak merepek2 je..org x educated mcm tu la..hahahaha
    cube jd pion xde nye irma nk layan
    hahaha

  3. bomb c5 yang ensembo

    wow, berpegangan tangan.

  4. Amboi.
    Sokeje tengok depa dua orang ni.
    Bahagia gitu

  5. yelah ko nie ceh.. x baik lah kutuk2 cam tu… aku walaupun bukan peminat dia tp xde lah sampai nak cakap cam tu…
    dah kalau tertulis itu jodoh deme… kite nak wat cam ner hehehe

  6. Semoga jodoh berpanjangan hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat…amin.
    Suke aaa diorg ni, sepadan…

  7. Wow NABIL bilo lai nak kawen
    Nak couple dah pun bercouple
    Jgn tunggu lama2
    nanti lama2
    kot dio kono kobas

  8. pasangan bahagia 2009

  9. Cantek kan Irma nie..suka tengok muka dia..lembut..manis gak..neutral je..mm..Nabil tu lantak la..haha! Kalau tu pilihan dia, mungkin terbaik le buat Irma..huhuu..

  10. Bongok blake..

  11. yg korang jeles 2 pehal bngong lorr…ceh jelez cm bangag!!!!!!!!!!!!!

  12. skrg lain pla crita…dlu bhagia brsma skrg nbil da kwin dan irma pla almdulilah da pntunjuk yg baik sjak dia dan nabil x da jodoh..irma nmpk cntik bila brtudung..

counter statistics