Saturday , December 3 2016
Home / Isu Semasa / Lagi video pekerja KFC pedajal makanan, perah kotoran dalam periuk ayam spicy

Lagi video pekerja KFC pedajal makanan, perah kotoran dalam periuk ayam spicy

Kalau setakat ayam belum masak kesat di kasut, kami masih boleh terima. Tetapi kali ini sangat melampau! Pekerja KFC telah memerah kain yang mereka gunakan untuk mengelap sekitar dapur ke dalam periuk yang digunakan untuk menggoreng ayam spicy. Ini sangat tidak boleh diterima, walaupun ia berlaku hanya di satu lokasi sahaja ia sangat memberi kesan negatif di semua branch KFC seluruh negara.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

19 comments

  1. ape cilake sangat diorg ni?

  2. ya tuhanku….gamaknya diorang buat benda macam ni….

  3. Ya Allah, kenapa sampai camtu sekali.. eiii mmg sial lah dia ni. hidup tak berkat!

  4. apa ker teruk sangat ni perangai orang2 melayu sekarang ni? memalukan kaum jer!

  5. awat depa ni lagu ni….depa nk bls dndm kt kfc kaa..sbb byr gji lmbt??..tpi xyh la pedajal org yg mai kfc..nk mkn kaku sekeh gak kang ple otak depa ni..bg depa short term memory or memory depa lost trus..!!!bala…bala….

  6. kurang belajar betul org ini..nak kena ajar cukup2…

  7. Ya ALLAH makbulkanlah doa kami (yg telah di'aniayai')…agar mereka2 yang terlibat dibuka pintu hati mereka agar sedari & insaf akan perbuatan x seumpama manusia ini…ameein

  8. loya tekak tgknya….

  9. ada xkemungkinan, dorang cuci ni time kfc dah nak tutup, so minyak tu dah xpakai lagi, tp saje tgkp vdeo nak kasi gempaq?

  10. kito bako..(boikot)..

  11. last ..dapat gak tengok video part 2 ni..apapun orang cam ni memang x layak handale tempat makan

  12. jahat punya orang….. huhuhuhu slmt tinggal hot n spicy n cheesy wedges pikir 100x nk mkn kfc……

  13. meh sni.. gua wat hot & spicy ala jamban kasi lu org plak mkn..

  14. masih lgi ramai mkn kat kfc..?/?

  15. memang barua btullah melayu celaka…aku sumbat mulut ko arang tahi anjing…

  16. patutlah sedap hingga menjilat jari

  17. saye kenal betul dgan org yg buat ni.. sumpah..

  18. kalo aku jumpa diorang tu………………………………nyawa dlm bahaya tuh dengan tumbukan tinju bigshow ali aku tu………….

  19. kat mana ni?

counter statistics