Monday , July 28 2014
Home / Gossip Panas / Lana Nordin seksi di Indonesia (3 gambar)

Lana Nordin seksi di Indonesia (3 gambar)

Dah dua tahun kami takde gosip tentang Pamela Anderson Malaysia ni. Tau-tau je, sekarang dia berpakaian terlalu seksi di Jakarta, Indonesia.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

72 comments

  1. Audrey Hepburn

    Penafian 1: "Itu bukan saya, itu orang lain. Pelanduk dua serupa dgn saya."

    Ayat tak boleh blah: "Itu gambar lama, ada orang yg dengkikan saya sebarkan gambar tu. Sepatutnya gambar tu hak peribadi."

    Apa pun, aku pelik la, kenapa mesti pakai camtu ye. Yang lelakinya elok je berbaju, yg perempuannya pulak takde baju. Pelik…

  2. That the way should be…If you have it, show it..share what you have..sharing is loving". Buat pe nak sorok2 aset yg baik. Tak kan org nak tgk aset Didie Alias atau Enot lak kan?? Mau termuntah ! Zek Zaidi, pe comment?

  3. LANA NORDIN NI MMG TERKENAL DGN KESEKSIANNYA …KALAU DIA DENY NI GMBAR DIA..NMPAK SGT LA TIPU..B)=/xD

  4. sok kat neraka akan terasa la keseksiannya…. :p

  5. Terasa hot didunia ~
    Pasti akan terasa hot diakhirat~

  6. SEMOGA TUHAN MELAKNAT ORG2 YANG X RETI BERTAUBAT……. AMIN…..

  7. lau neelopak ok gak…putih…ni klit suam2 kuku jer

    • mat salleh suka org kulit sawo matang/tan

      • Mat Salleh semue pun suke janji FREEE….setakat stok main2 je bukan nak kawen sgt pun…Cian aku pd mak bapak si Lana ni! Dah mcm2 jenis batang menusuk dh si Lana ni…for the sake of money. Kira tahap pelacur mewah lah ni…himpit dan layan sampai ke katil asal kan di sponsor..

  8. baek ko xyah pkai naked gunnn jer…

  9. tehtarikkurangmanis

    Tuhan kalo nak tarik aset tak kira masa dan tempat Lana oi…..ingat laki tu nak buat bini ke pompuan mcm ni?kesian engko….setakat jadi pemuas nafsu jantan je la….

  10. pelikla dgn presiden seniman ni…
    asal kes camni dia xnk amek kesah erk…??
    ni da jd barah dlm dunia artis zed zaidi oiii…!!

    • sokong!!!! inilah contoh2 perosak bangsa.artis mcm ni lah yg patut z zaidi bagi ceramah lebih2.bagus kat msia haramkan artis yg perangai x elok mcm ni.agama di buat main2.x lama pasni berlakon pakai tudung wanita muslimah plk.apa nak jadi artis islam skrg:@

      • makhluk tuhan juga

        jan la kmu tlalu nak sukat baju or..sdngkan baju sndiri pn tak ngam lg jahitan..

  11. zed zaidi cepat saman org2 mcm ni!

  12. apsal aku nengok ketek dia x tersembul cam selalu. biasa pakai baju yg lebih tertutup berbanding yg kat gbr tu, nampak besar ketek. tp bila dah show gitu, seciput jerr. sooo…yg dulu tu push up jer lebih. bluweeekkksss

  13. perh kulit/badan macam ni punya buruk pun ada hati nak berbikini? haahaha! sudah2 lah

  14. pangkal bontot itam..busukkah?

  15. semoga Allah tunjukkan seksaan pada dia..Amin….berbahagialah wahai Lana Nprdin di dunia ini puas-puas sebelum anda bahagia diakhirat nanti.. Subhanllah…mcm2 wanita sekarang berpakaian…dan mcm2 bala yang menimpa sekarang nie..bertaubatlah sbelum terlambat……

  16. confirm dh barai ni

  17. dah pernah pun berlakon kat Tanah Kubur…berlakon dpt seksa sebab terlampau seksi…

    rasa nya Tanah Kubur ni tak ada kesan pasa penonton.. sedangkan dgn pelakon pun tak ada kesan…

    elok diberhentikan je lah

  18. bg sy, sy x fikirkn sgt psl dosa dia tu. cume terlintas, ape la prasaan mak n ayh dia bile tgk ank dia mcm ni.. ksian diorg..

  19. kaki karaat

  20. Korang yg mgutuk pun sme free2 dpt dosa..spttnye doakan die supaya jdi lebih baik.

  21. bodoh..perangai mcm jamban!! xde maruah..taraf palacur je ni

  22. kalau ye nak mengutuk, xyah nak kutuk bab kulit hitam ke apa.. putih ke hitam ke sama je kalo dah wat dosa, dosa jugak dptnya. jgn menghina, ramai lagi yg kulit gitam dan gelap tapi berperangai baik.

  23. ksian nye..harus ku sdekahkan bj kurung ku yg tak muat

  24. artis bukan figura dan role model masyarakat. perasan lebih.

  25. pompuan ni entah islam ke tidak org sabah kan.tengoklah sabah macam mana org nya.pompuan ni org x ambil kisah pun lantak dia lah silap2 org tak kenal pun.

    • kpala hotak ko lolo.ko ingt org sabah smua gtu ka.lahabau pnya lolo

    • Yg pompuan melayu islam d semenanjung tu,bekas2 sk agama n Arab konon tp perangai lebih teruk dr setan…tgok je artis pompuan melayu islam tu,lebih Barat dt org Barat…keparat sungguh, yg pompuan seksi d Sabah tu mmg pun non muslim…

    • sumandak sabah

      woiiii lolo, dasar mulut sumur kau…baik2 sikit kalau mau komen, guna otak jgn guna lutut… tongok betul

    • ea..jga ckit 2 mlut ya…org sbh tda bgnie…ko ngat lana nordin ne org sbah ka!! lu pkir la sndri…jan lpa ko puny daratan…jan dsbbkn post ko,satu sbah cri ko…!!! awas ckit ya….!!!

  26. semenanjungjgnhinasa

    bodoh pnya lolo.c lana ni org sabah ka?n org semenanjung perangai lg byk mcm setan la.klu org semenanjung balik tgh pagi tak heran pnya..sini sabah yg balik pagi byk non muslim.chinese.n pilipin..huhu

  27. Lolo…. Kalau nak komen tu fikir dulu…jgn ikut sedap jari nak mengetik…. Setiap umat Allah dimuka bumi nie sama saja…hanya iman dan pegangan agama yg membezakan…tak kira la dia org sabah ker, smenanjung ker or swak even di barat…. Tak elok kita menuduh sesuka ati… Tgk2 dulu diri kita sebelum nak berkata……

  28. Lolo macam katak bawah tempurung je …tak pernah pergi Sabah ke….Kalau pernah mesti tak habis menjelajah….Islam agama semua bangsa tak kira dimana sahaja….

  29. jgnlah pasal Lana nie korang semua gaduh…Lana tu terlupa lakonan dia Citer "Tanah Kubur" tu kot..dah jadi betul cam tu bru lah nk sedar diri..Amin..

    • ye la lana x pernah ke tengok tanah kuburm saya rasa kalau dia tengok tanah kubur tu mesti dia insaf betul x orang melayu….. :)

  30. halimah jongang

    Astaghfirullahalazimmmmmm….istifar sambil hurut dada

  31. huhuhu…ni memang betul gambar die…coz aku ade fb frend ngn kwn die….tu pun nk nafi lagi???laki ni pon ak kenal…

  32. i tak nak nafikan

  33. ish2…aku yg menengok ni pun dapat dosa.sib bek aku pompuan..x ghairah lansung tgk. rase nk g lempang minah ni suh mengucap, sembahyang ade. sah2 ni kena balun ngan mat salleh tu.dunia2…

  34. Alamak masak ler si lana tuuuuuu…….aku ingat dia nak jadi lana mcm superman tu kot……tapi tak jadi….agak2 lew pas dia jln bepimpin tangan kemanakah gerangan si minah tu pegi?adakah sohabat2 pikirkan apo yg sey pikirkan nie…?he he he he he he he he'nie gelak oghang hidung yg banyak belang2….hu hu hu hu hu……bertaubat lew sblom sampai hari nak betobat…..

  35. relak la geng…kn lelaki suke tgk benda2 seksi mcm ni..gua takde hal artis kite pakai seksi, lg seksi lg best…hmmmmm

  36. Lana,kau nak tak tetek ko aku jilat2?sedap Lana…jilat ramai2 lagi best…aku tahu kau nak kote,batangkan?pasal tu ko terdesak…meh sini aku gigit,ramas,nyonyot tetek ko.taruk madu,jem,pastu jilat lagi,sampai kau menggelupur…mari la Lana…meh aku belasah tetek ko…hahahahahahha

    • oi kau ni mengatal kan sedar la sikit kau cermin kan muka kau tu dulu jaga sikit maruwah kau tu kang sunat lagi sekali kang baru tahu puihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bodoh punya orang :@

  37. moga Allah ampunkan dosa melayu Islam ini.

  38. tresure in a box

    Biasanya brg berharga akan dtg dlm keadaan bertutup kemas, ibarat makanan atau brg terdedah akn dihurung lalat. Manusia sndiri suka memilih hadiah atau makan atau perhiasan bertutup rapi. .Brg terdedah akn kena habuk or ulat. To Lana Nordin, ambil iktibar dari kisah Zaiton Sameon yg dulu hebat seksi dan lantang dlm menjawab bila org menegur keseksiannya. . Allah balas sekejap saja and after dia ditimpa musibah , terus jd 'vegetable' dan tengoklah skrg. . Sbbnya Allah masih sayang kan hambaNya dan nak dia berubah lalu diambil sedikit kewarasan fikiran si Zaiton. If tak smpat bertaubat lalu mati, seksa kubur yg menanti kekal abadi dihentak Malaikat di alam Barzakh. .Semoga Lana Nordin bertaubat dan jgnlah sampai Allah tarik balik nikmat. .Walaupun Lana Nordin mendakwa ini foto foto lama beliau, sepatutnya beliau muhasabah diri kenapa foto ini 'keluar' dan tersebar. Mungkin Allah sekadar beri peringatan sedikit demi sedikit supaya Lana sedar kesilapan diri. .Tak molek terdedah sana sini kelak diri yg merana dan aib angkara kelalaian menongkat dunia

  39. dia kapir x pe

  40. dunia nk kiamat dah,bwk2 lah bertaubat…kau 2 lawa jge skit maruah diri 2..lau putih tpe…puuuiiihhh….punggung itam .pantat pe tah agy cm roti celop kopi

    • aku x sangka yg lana terlampau seksi kalau nak seksi pun buat la cite seka hu…..hu…..hu :p

  41. kenape la artis kat malaysia ni gedik sangat meluat tengok bawalah bertaubat ye…
    :'(

  42. ha…ha….ha x tau malu punya orang binatang pun tau malu tau bodoh sangat……………….:S

  43. saya rasa semua x nak komen sebab telampau mendedah kan aurat………………………………………………….:$

  44. woi korang komen la kesian lana,dia penat2x tayang kan badan dia korang x nak komen betul x hu…hu…hu :p

  45. dpt hisap best ni…kote bleh keras anytime ni…

  46. MAK TIRI AL Kepong

    Yg layu hanya melayu yg berpakaian mcm Lana Nodin, atau mcm ngko AL Kepong yg suka hina bangsa sendiri. Kalau yg pandai jaga aurat dia tak layu.

    Udah2 la AL Kepong, pegi jemor tilam kamu yg basah dgn air mani tu…hobi kamu kalau tak beron9 dan sembah bangsa berak tak basuh, melancap. Melancap atas tilam sendiri pulak tu. Bila nak berubah ni?

  47. tu dy baju….ha ha…dgn bangganya dy show dy punya tu…ha ha…muke x lawa, janji aset kaw2.

  48. perot buncit. adehhhh….sgt2 memalukan..

  49. Badan itam…adoi….x ubah mcm pelacur jalanan aku tgk….sian mak bapak dy dpt anak mcm ni. siyesssly, hodoh !!!

  50. Orang kalau dh buat benda yg x betul , mesti nafi.bukan gambar dia la. Ingat la awak pompuan melayu islam tau……aku x tau la kalau artis macamni duk kat negara yang bukan islam.ye la di negara islam mcm mlaysia pun buka dan tayang mcm2…lagila klau duk amerlika.ingat tu…muka dh buruk….

  51. Dia ingat dia ni lara croft

  52. kompom ruyas suda c lana ni,,x tau da bepa kali kena drill…

  53. betul tu betul…..:)

counter statistics