Sunday , July 27 2014
Home / Gossip Panas / Late Nite Party bersama Zizie Izette dan Bung Mohktar

Late Nite Party bersama Zizie Izette dan Bung Mohktar

Opss, yang ini bukan Bung Mokhtar.. Lupe pula nak tanya siapa yang Zizie cium pipi tu. Bertuah laki ni.

Gambar Zizie bersama suaminya menyusul di bawah.

Opss, yang ini pun bukan juga lah.. bawah lagi baru gambar Zizie bersama suaminya.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

46 comments

  1. YA ALLAH~~

  2. Extremist Thinker

    woah! abg politik muda lahhhh!

  3. yaks!!! muka merah pasal mabuk tonggeng arak! mcm ni ke puak UMNO ngn isteri dia buat kenduri nikah???????

  4. mcm setan perangai..malula ahli parlimen plih bini mcm ni…ngan dier2 skali ikut mcm tu…

  5. baju zizi KOYAKKK….huhu

  6. lelain tu zizie ke klu dah artis tu, x heran aaa. TAPI bile tgk pemimpin UMNO camni, sedey aaaa huhuhuhu

  7. sb dia kawan n kawen ngn artis..pangai pun nak ikut artis gak la..teruk tol..memalukan…xtahu malu..

  8. baju zizie koyak???? kat lengan…. hmmmm

  9. PERANGAI MCM JAMBAN!!!! DH TUA X SEDO DIRI..BODO!!

  10. PERANGAI MCM JAMBAN!!!! DH TUA X SEDO DIRI..BODO!!

  11. bdn beso pki bj ketat2..mane x koyak..wkakakaka

  12. yerk!!! ntah apa2 lah…

  13. fuh..xkan baru kawin dah bagi bini cium jantan lain..bodo btul MP kinabatangan ni..patutla banjir teruk kt situ..

  14. emmm…mne satu laki dia nie.semua peluk..da le bdan dia ni montok.msti srnok kne peluk ngn zizie.hahaha….

  15. macam da lalok jek mase dia nie..jap lagi cerai la tue.hahaa

  16. laki die kompom la yg krepot tu..xkan xknl..hahaha..bese la artis..kawen dgn bong ni sbb rete jer..sosial club2 tu mesti sume bong bayar kan..hahahaha

  17. kalau gambar sama2 dok kat masjid tengah mengaji sejuk gak mata tengok
    pemimpin dok sebok kelek isteri baru, jgn pulak lupa selalu turun padang tengok kesusahan rakyat

  18. hahaha elok la tu … mangkok MP ni mmg kaki clubbing.. jumpak zizie kat club.. so sama2 clubbing la.. yg lagi mangkok adalah pengundi MP nih.. habeh duit rakyat kat club malam jer…termasuk duit aku la jugak..huu huu huuu…

    • itu le standard pemimpin UMNO-BN, nak buat camana, kita yang pilih depa jadi pemimpin, tu le yang kita dapat

  19. hmmmm…tula dia tu MP tak pegi skola!! bt malu jer..ZZ pun terhegeh ngan muka jamban dia tu.

  20. MAK ooiiiii CAM NI KELAKUAN ARTIS & VVIP KITA. CAM MABUK JER SEMUA.

  21. ZZ KATA DIA X PEDULI GAMBAR TERSEBAR KAT INTERNET SEBAB SUAMI ISTERI SO YG BERPELUK NGAN JANTAN MUDA TU APA KE BENDA EK?

  22. Bung tersenyum puas. Rosak akhlak betul.

  23. Astagfirullah…

    sudah akhir zaman kita ini. sama2lah kita bertaubat. bagi mereka yang sedang 'mabuk' asmara dan duit mcm artis dan VVIP ni ……
    doakanlah moga Allah beri hidayah kepada mereka.

  24. checkout my blog
    http://secretarcade.blogspot.com/

    hi mediamalaya, nant kalau mediamalaya beli, sy ksk discount on certain items…

  25. kalu MP yang lantang perangainya dah mcm tu, camana yg prnah ade skandal ngan artis, skandal rasuah, skandal kroni,skandal seks, skandal letup org ngan C4 .. gelap mase depan malaysia… cari la MP dari org soleh

  26. stuju ngan danny..

  27. M'sia penuh ngan menteri berfikiran barat, sembah budaya barat… tapi jumpa orang kampung pakai songkok hitam tinggi melangit. muka buat2 alim.. guna nama UMNO tipu semua orang kg, kate ini perjuangan Melayu sejati… melayu apa kalu telibat ngan Inggeris jajah bumi Malaya. Melayu apa tak iktiraf Sultan Islam Memerintah bumi M"sia. Sultan jadi simbol sahaja. Haprak British. Haprak Yahudi.. mereka berpendidikan Barat takkan nak bela Islam.. malah jadikan Islam Bahan tunggangan kempen pilihanraya.

    Belakang tabir togok Arak, main perempuan, rogol budak sekolah, letup perempuan simpanan, sembah berhala hindu, hilangkan duit rakyat songlap bawak luar negara, bekerjasama ngan kafir klalahkan Islam… runtuhkan masjid, rampas tanah bumiputera, makan suap ngan mafia kongsi gelap, tokey judi, pelacuran,…

    Umno dah nak arwah sebab tu diaorang sanggup lakukan apa2 shj termasuk hilangkan enjin jet pejuang, beli kapal selam potong secondhand, jet pejuang yang takleh trbang, keter kebal yang takleh jalan, bela Nuri yang monopaus…. kumpul duit bebanyak… sebab UMNO BN bila kalah PRU-13 nanti bleh cabut tinggl kt Maldives, Manhattan, Hollywood ext…

    tinggaLKAN HUTANG, CUKAI TINGGI DAN SEGALA KEROSAKKAN UNTUK HADIAHKAN KAT PENYOKONG2 DIORANG DN RAKYAT m'SIA YANG MALANG.

    • btl tu aku sokong..sape yg undi bn mmg xde akal..hahaha..byk la rakyat di dahulukan konon,,bleh blah..menyusahkan rakyat ade la..dh la sume menteri sosial xigt!!

  28. NAME PN BN…SUME ORG TEROK2 JE ..PENUH DGN SOSIAL…TU LA MESIA SKG NI..BENGONG JE

  29. Allah makkk…. hmmm tak kawen ngan org cam ni pun tak kecik hati takk… Syukur x tergolong ……..

  30. bodoh.,.,.,apala,kasi malu islam,tua dak sdar diri,sama2 kita taubat.,.,.,

  31. Ya Allah Ya Tuhanku..
    peliharalah hamba mu yang telah tersesat jauh ini, bukakanlah pintu hatinya agar kembali kepada jalan yang Kau redhai.. dan semoga di hari kematiannya kelak Kau perluaskanlah kuburnya dan jauhilah dia dari seksaanMu..
    Amin Ya Rabbal Alamin.

  32. dasar org tua x sedar diri..dlm parlimen mcm bagus.ini ke contoh yg baik.BN kalah teruk pru12 sbb org yg mcm nilah.pergi mampuslah..

  33. undi la lagi bn….amononok….dasar setan….kalu dh setan tu….iblis la jugak….meloya nengok

  34. Ya Allah…semoga mereka yang gambar dilaknati..hamba mu momohon BN akan kalah dan tidak menguasai Negara Malaysia Yang tercinta ini..aminn

  35. hoi bngsat apasal kutuk2 Bung? bini dia yang sundal nak wat camne.. bung dah kira baek tunggu bini dia tu.. kalau xde BN korang merempat lagi la bawah Ingeris.. ber syukur la sikit. haram jadah sumer xreti bersyukur.. ni lah produk negara.. dah luper pemimpin susah2 bekerja bela rakyat. wa chow.. mcm sial korang sumer

  36. baik ke tunggu bini joli2, peluk2 laki lain kt tempat setan… umno dulu ngn skang len, x bace sejarah ke bodoh, apenye yg susah2 bekerja bela rakyat, dieorg dok senang la, yg susah nye rakyat dowhhh.. ko la yg mcm sial..org mcm ko la yg merosakkan org islam…akal ade pikir la.

  37. inilah contoh dan tauladan pemimpin kita yea anak-anak..

  38. bung moktar tu klakar la muka macam along nak kutip utang…dalam parlimen cakap pandai…

  39. terlalu seronok enjoy sampai baju pun koyak rabak….. wuek!

    mamat tu mesti gay boy bff dia lah….

  40. ni la contoh org umno.depan tv ckp pandai.belakang jadi setan.mkn duit rakyat pastu p parti.G MATI LA DGN UMNOhahaha tuihhhhhhh

  41. zizie.jom bejubur ngan abag…bung punya dah lembik dah

counter statistics