Monday , July 28 2014
Home / Lawak Jenaka / (Lawak) Apabila artis Malaysia terlebih makan

(Lawak) Apabila artis Malaysia terlebih makan

hai uols! Sebelum uols tengok gambar-gambar ni, diingatkan bahawe gambar-gambar ni dibuat hanya untuk berlawak sahaja di bolan pose ini. Bagi yang tak boleh terima lawak ni, sila’lah bawak perabot-perabot dalam rumah pindah dalam hutan hidup bersama beruk. Have u guyz ever wonder if artis Malaysia kite yang cantik sokmo kurus miut bertambah berat? 8 artis yang beruntung kali ni ialah…

Arni Nazira

Darling Ngasri

Fasha Sanda @ Senduk @ Sandal @ Sunda….l @ Sandal

Nora Danish

Abby Abadi

Aisyah AF7

Alyah

Ana Raffali

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

4 comments

  1. OMG OMG, ugly nya anna raffali ahhahhaha terus jadi hujan petir di kuala lumpur~ sori muka alyah sama ja.. try pula kat Anita Sarawak ngan Zahida Rafik.tgk cmana!

  2. Nora Danish tetap comel kan :)

  3. KAK ABBY SAMA JER TTP CANTIK N NORA DANISH STILL CUN BEB…FASHA SENDAT
    HUDUH NAK MAPUS

  4. tah habis2 nak kutuk fasha…pelik aaa tengok mediamalaya nie….asal jerk fasha..terus dbruk2kan..takde kebaikn ke fasha tu kat mta korang…kalau dah benci dia sangat,,takyah nak sibuk2 ambil tahu pasal dia…biar dia hidup aman….menyampah tul laaaa…

counter statistics