Tuesday , September 27 2016
Home / Lawak Jenaka / (Lawak) Hobi pelajar sekolah rendah

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Artis-Sama-Tapi-MEDIAMALAYA

Super Lawak: Artis Sama Tapi Tak Serupa (7 Gambar)

Macam-macam idea peminat Malaysia ni apabila mencari pelanduk dua serupa artis kesayangan mereka. Tapi macam ...

14 comments

  1. Ada potensi jadi perogol bersiri nanti ni. Kecik2 dah mcm tu.

  2. sy lg tekan, lg tekan,, ha2,, tekan penye nie..

  3. parah ini budak…

  4. anoyying teacher

    ala ni semua tipu jer nk cr perhatian..tgk tulisan cikgu tu pun dah tahu menipu..org yg sama menulis org yg sama mengecheck karangan ni.saja buat bahan di internet.

  5. sokong anoyying teacher. org yang tulis dan periksa karangan tu adalah orang yang sama. bukan murid dan bukan guru. tapi org sakit jiwa yang tak habis belajar.

  6. yela murid n guru ory yg same lah..mesti org ni x de keje yg hendak di buat…

  7. macam laen je..tgk hurup J ngan K die..hurp k "budak tu bulat2"..k "cikgunye" tajam2..haha

  8. oi..oi…under 18 oi….jga jga..

  9. tak pham apa yang murid tu tulis..:DB)

counter statistics