Thursday , September 29 2016
Home / Lawak Jenaka / Lawak: Zahida Rafik kata kita kolot

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Artis-Sama-Tapi-MEDIAMALAYA

Super Lawak: Artis Sama Tapi Tak Serupa (7 Gambar)

Macam-macam idea peminat Malaysia ni apabila mencari pelanduk dua serupa artis kesayangan mereka. Tapi macam ...

10 comments

  1. yer la zahida. ko kan moden.. sbb tu muka cantek2 berubah jd ala2 tenuk..

  2. manusia ini x takut bala dari Allah

  3. rasenye die ni kot yg kolot….

  4. bkn dia pun ada kwn nyah ka?jles la tu kwn nyah dia x bt suprise besday kat dia

  5. Haha…zahida byk sgt cocok mata sbelah dh besar…macam dah BAPOK dah rupa nya…..TAK NATURAL BEAUTY langsung………botok…botoks…

  6. biar kolot jgn jahil..

  7. ya..kita kolot pasal kita teda menggunakan teknologi zaman sekarang..

    dia paling moden, itu sebab muka dia boleh berubah.

    Tapi, mmg betullah.. nampak macam maknyahlah pl!

    adessss..

  8. heboh la dia dtg miri masa pilihan raya negeri sarawak ke 10..dia buat pe erk??ikut kempen ke?ahaksssszzzzzzzzz

  9. teknik balikan mulut zahida rafik…yg terbaekkk…kih kih .kih…lwak2

  10. Minah tonggeng.

    PELACUR terhormat!

counter statistics