Thursday , August 21 2014
Home / Gossip Panas / Lengan Aqasha Tersentuh Payudara Erra Fazira (Gambar)

Lengan Aqasha Tersentuh Payudara Erra Fazira (Gambar)

Agak-agaknya apa perasaan Engku Emran?

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

15 comments

  1. ai.. lu curi artikel dr izyan.com ke..

  2. pencuri balasannya ialah dicuri semula. izyan lagi banyak curi artikel dari ohbulan, hafreze dan mediamalaya =D

  3. pic camtu pon nak djadikan gossip.

  4. Tersentuh je.Namanye pon berlakon, kan? Bukannye pegang dgn jari jemari pon.Engku Emran tu educated orgnye.

  5. Ala…tak sengaja la…bukan Aqasha tu suka- suka nak tersentuh…Kira macam pelakon lain lagi teruk..yang berlakon tidur atas katil tu lagi teruk.Tak kecoh pun??

  6. aah,perkara biasa je tu.dah kira biasa bagi pelakon malaysia jgn marah ye :)

  7. => Sakura, bukan ke adegan tidur atas katil itu Aqasha juga.. dalam filem Remp-it? =D

  8. ye la, apa punya mediamalaya ni, biasalah tu adegan berlakon. tu pun mo buat subjek. puih

  9. ala..tu kan belakon je..bukan nye aqasha nk pegang betul2 pun.. itu pun erra yang tarik tangan die kan..

  10. la..itu pun nak kecoh…

  11. ni bkn sentuh dgn tgn la.teusik je..xsgaje..bkn nye aqasha sj dok pegang..2 pn nk jd isu..

  12. tersentuh jelah… ler… ingatkan sengaja..

  13. tah ape2 je wbsite ni

  14. mangkuk la punya website…

  15. setakat datang website orang nak kutuk2 baik ko blah la jo….kurang ajor namanya nie..

counter statistics