Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Linda Jasmine bukan Queen Control, kata Que Haidar

Linda Jasmine bukan Queen Control, kata Que Haidar

Semasa Que Haidar undur diri dari dunia lakonan selepas dia berkahwin dengan Linda Jasmine, ramai rakan artis dan pihak media serta juga peminat di sajikan gosip bahawa isteri telah memaksanya untuk berhenti berlakon kerana cemburu.

Que Haidar pada sidang akhbar mengatakan, dia bertekad untuk undur diri daripada dunia lakonan kerana mahu memberi perhatian sepenuhnya kepada keluarga dan perniagaan milik mentuanya.

Baru-baru ini, kecoh lagi apabila Que Haidar tidak menghadiri prebiu filem “Misteri Jalan Lama” di Cathay Cineplex di e@Curve. Kerana tidak menghadirkan diri, sekali lagi Que dituduh dikongkong isterinya yang dikatakan cemburu melampau.

Malah syarat telah ditetapkan oleh isterinya bahawa Que Haidar tidak dibenarkan melakonkan adegan cinta bersama pelakon wanita lain.

Kata Que dipetik, dia tidak berniat untuk tidak hadir di tayangan prebiu filem tersebut tapi dia terpaksa berulag-alik ke Johor melawat saudaranya yang sakit akibat kanser.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

8 comments

  1. 1stttttttttttttttttttt:p

  2. alamak..kalo ye betul si Linda ni camni..merepek je..yelah, laki ko tu bkn hensem pun..xde nye org nak tackle..ko je yg gedik2 nak pucuk muda dl..sedih..

  3. sedeyyy! aptb la linda jasmine, kalau laki mcm aaron aziz boleh la cemburu buta

  4. hensem ke tak ke,klu dah nama nya suami,dan kita dh syg,mesti lah ada perasaan cemburu…dan hensem ke tak ker,ada gak lelaki yg psg scandal..so wajarlah linda cemburu tp xtau lah klu dia dah control sgt,itu urusan dia dgn si suami..klu si suami setuju dan x melenting,apa lah hak kita nak pertikaikan..;-)

  5. muka mulut rebeh ni, yang ko risaukan..
    terima kasih jelah.
    muka macam hans isaac. takpe jugak.
    lakonan pun macam kayu dalam filem baru tu.

  6. ak mmg xske 2 Org nie..si Linda nie gdiq jer lbh

  7. panduan duit poket

    sayang laki nye pasal..hehe

counter statistics