Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Lisa Surihani dan Awal Ashaari, host Mari Menari

Lisa Surihani dan Awal Ashaari, host Mari Menari

Lisa Surihani akan berganding bersama Awal Ashaari bagi mengacarakan program realiti tv terbaru Astro iaitu Mari Menari bagi menggantikan Sehati Berdansa kerana dikatekan menjadi punce perceraian pelbagai artis yang terlibat dalam rancangan itu.

Fakta menarik mengenai program Mari Menari ini,

  • Adam Corrie Lee dilantik perunding tarian.
  • Empat selebriti menjadi tenaga penasihat; Erra Fazira, Lisdawati, Ferhad dan Zulhuzaimy.
  • 3 juri selebriti dilantik dan seorang juri profesional tetap iaitu Joseph Gonzalez untuk memberi markah pada persembahan.

Ape lagi uols! Mari Menari!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

21 comments

  1. Lisa Surihani adalah gagal untuk menyebut frasa kata yg mengandungi huruf 'R' dengan baik.
    Uiks, uiks.. kantoi di situ pl.
    Oh, lisa, maafkan saia. tapi ini siok utk dibahan! hahahaha

  2. yer ker.. yang lisa nie x leh sebut huruf "R".. kalau si lisa nie sebuh huruf 'R'.. nie bunyinya macam mana yer..@@? mungkin berbunyi begini.. RRREE… huhu.. jgn mrh nanti cepat tua..

    – Emmy Iracle –

  3. x sabar nak gelak guling2 tengok lisa pelat

  4. tu la..tahpepe jer cte ni..terkangkang sane sni..yg macik sorg tu bdn da gemok xtau malu ke wt aksi mcm tu? eran aku org melayu ske sgt wt mender2 yg x senonoh..sket2 bg alasan hak masing2..udah la kome..lisa ni pn tahpepe je mengacara..gedik je aku tgk..xreti mengacara..!!

  5. jangan lepas ni awal tergoda ngan lisa plak… lempang sekali

  6. x sesuai ler pasangan nih
    kenapa x ambil stacy & adam
    boleh diorang menari sama2
    pembuka tirai

counter statistics