Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Lisa Surihani di Perhimpunan Agung UMNO (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Natasha Hudson kini berimej baru berpurdah

Pelakon dan model terkenal, Natasha Hudson mulai tampil dengan imej baru kini berpurdah. Umum ketahui, ...

39 comments

  1. cOmelh si Lisa nie pkai cmnie..

  2. DULU KINI DAN SELAMANYA

  3. kan bakal abg ipar org kuat UMNO…so kene g la

  4. kalau lisa ni perhimpunan agung pas kan bagus.. aa.. lisa.. lisa

  5. umno??? lol

  6. ketatnya baju kurung lisa. tapi apa pun..knp mesti join politik??

  7. mungkin dia nak peminat lari kot dr dia… aa.. nyampahnya aku

  8. bj ketat..cehhh

  9. kalau artis sokong umno trus ckp artis tu bagus, berkecimpung dlm politik..tp klu sokong pembangkang, trus cancel trus rancangan artis tu kat tv..haha..mentality 3rd class la..

  10. eloklah tu. at least ade penyeri sket kat puteri umno. laen gemok2 belake. lol

  11. Lisa kembali ke zaman batu..menongkah arus..haha…tapi asal baju cam sengkak je kat dada..

  12. pa kes Lisa pegi sna … dia ank agung ke…cucu agung ke…mnantu agung ke…haha! btw cntek lHa juga..x la dia tu cntek sgt .. biasa jk ..

  13. jgn la lu mrh..

  14. jagan la lu mrh sama diorg.nti lisa mengis lak.hahaha

  15. nk tnjuk tetek beso ke ape ketat tang tu..bengong!!

  16. mcm kete alphard jek

  17. da join pu3 umno ke lisa?

  18. klu artis sokong UMNO ok je semua!klu artis sokong pembakang..mcm2 kena kutuk..noob gila org umno ni..racist!

    • elehhh… artis yg masuk umno pon kena kutuk gak ! tapi owg pmbangkang kutuk lagi aggresive.kita yg kerajaan cool aje. takdenye nak tunjuk2 perasaan kat jalan raya bagai.pooodahhh!

  19. xder lak isu dia ni g perhimpunan uMnO….klu wardina bagi ceramah kat Pkr suma bising ….ntah pape je politik kt mesia ni

  20. lisa p sane sb dia dpt anugerah pe ntah xingt. (sape tanak anugerahkn) =p
    sila check kt beautiful nara. ade article pnuh.

  21. artis pun ada hak b’politik. hidup dia hak dia.. korang yg nak kata lebih2 kutuk org elok la sgt tu.

  22. biarla dia kalau itu pilihan dia..kita dgn pilihan kita…setiap org ada hak masing…yg penting pilihan kita tak berubah..

  23. kalo siti nurhaliza dpt anugerah dr umno korang sk tak?

  24. tobat laa artis

  25. hang msok umno lisa???sbb yusri pmuda umno?? bodohnyeeeeeeeeee kurang la pminat hang law trus terlibat dlm politik ni aku owg first bnci hang

  26. pembangkang banyak tul kat sini, sak!!!
    melayu anak telunjuk kit siang banyak tul skrg ni…..

    chowww!!!!

  27. Booddooo…Artis Masok Politik Pon Nak Kecohhh….Peggiii Mampozzzz

counter statistics