Friday , December 19 2014
Home / Dunia Artis / Liyana Jasmay pula bertudung

Liyana Jasmay pula bertudung

Bagaimana pula raut wajah Liyana Jasmay apabila bertudung? Sebelum ini kami sajikan kepada anda Liyana Jasmay bergambar bersama ibunya yang bertudung. Kini tiba giliran anaknya berposing sambil bertudung. Sekali pandang seperti wajah Heliza AF sahaja, bukan?

liyana-jasmay-tudung2

liyana-jasmay-tudung1

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

11 comments

  1. CEH KALAU SETAKAT PAKAI TUDUNG PASTU AMBIK GAMBAR. PASTU BUKA BALIK TERGEDIK SANA SINI.. TAK PAYAH… TU NAMANYA TAKDAK JATIDIRI… SERAHDIRI JOOOO..KAH..KOH…KEH

    • betul tu..aku sokong ko <3

    • Seharusnya apabila kita memberikan solution, biarlah solution yang memberi faedah dan kebaikan…

      kalau dia takde jatidiri, so solutionnya ? biarkan dia terus takde jati diri ? biarkan dia terus dia tak pakai tudung ?

      Sbb itulah makin ramai wanita yang terus takde jati diri nak tutup aurat

    • awk tu kutuk org sana sini ada jati diri ker….ingat tuhan tu…berzikir bukan nk kutuk san sini

  2. xsuke liyana jasmay ni..sore bkn sedap pn..nyanyi alahai tahpepe..merepek2 je lagu nye..hahahaha..bkn lawa pn..poyo n gedik je..menyampah aku..pki tudung juz nk tnjk kt org je,,kt luor dh mcm jamban

    • ceh….hang tu pandai nyanyi sangat kerrr……Liyana tu dah buktikan dia pelakon n penyanyi…hang tu satu apa pun tak de nk dibanggakan…jgn le suka ngata2 org…banyakkan berzikir

  3. aku suka liyana jasmay ni, walaupun masih muda tp cita2 dia tinggi. and dia sgt cute!tp dia tk pki tudung lagi lawa. maybe cos diri dia yg sbnr mmg tk pki tudung. eheh.

  4. cute lah kak

  5. eleh komen yg kedua…kalo org yg pkai tdung 2 kalo hati x baik pon x brguna…jgn la ko nk slah kn liyana nie…..lnzla dye nk pkai tdung ke…bkn ko yg dosa pon…skrg nie ko dh dosa mgte org je…mne ko tau dye 2 mggdik???ko tau ke hsrat dye 2 nk nggdik???

  6. kau orang ni tak baik la.bagi aku kak liyana cantik pakai tudyng dan x pakai tudung…..
    biarlah dia nak wat ape itu hidup die.
    nape die kacau kau ke sampai kau orang komen macam tu sekali…
    Lagisatu suare die sedap ape…
    mana kau orang tahu lepas ambil gambar je die terus bukak tudung entah die pakai kot..ke kau orang skoding die….die tak gedik ….

counter statistics