Thursday , November 23 2017
Home / Dunia Artis / Liza Hanim kini badan langsing tampil di Muzik-Muzik (3 Gambar)

Liza Hanim kini badan langsing tampil di Muzik-Muzik (3 Gambar)

Lama kami tak post mengenai Liza Hanim, post terakhir mengenai-nya adalah sewaktu bergambar bersama keluarga sempena Hari Raya pada tahun 2010. Kini Liza Hanim tampil mengejutkan ramai pihak apabila berbadan langsing seperti anak dara! Liza yang hadir di acara Muzik-Muzik 28 menjelaskan dia tidak mempunyai sebarang rahsia dalam pelangsingan badan, namun mengamalkan diet seimbang dan membuat senaman di bawah 30 minit sehari. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

7 comments

  1. Woww…pki produk ape .meh gtau gue

  2. fuyoooo.. dr kurus d aku yg anak dara ni

  3. mak oiii slim nye, mcm anak dara, tak kan serakat mkn seimbang & senaman jer, mesti ada apa2 petua ni…

  4. giler selim-melim seh…

  5. Ala mst pki produk ape2 ni xpn g slim world..xdenye trus kurus mcmni kalo xpki ape2..lg2 retis..puii

  6. tak dapat royalty mana leh nk cakap makan produk apa …huhu rugi lah dia =)

counter statistics