Saturday , October 1 2016
Home / Isu Semasa / Lubang maut

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

9 comments

  1. kekdg tercapai gak di akal ku yg kadang kala jahat ni.. klulah mende ni berlaku ditmpt penginapan tentera2 israel yg kejam yg susahkan rakyat palestin kemudian bunuh sukarelawan yg ingin membantu.. nauzubillah. apa2 pun kejadian Allah ade tujuan yg kite tatau…wallahualam..

  2. Bsarnya benam lubang…

  3. HAnya ALLAH yang MAHA MENGETAHUI….

  4. dunia dah nak kiamat………..

  5. tiada yg mustahil bagi kekuasaan Allah.. pasti ada 'rahsia' di sebalik kejadian ini..

  6. subhanallah..lawa je lubang tu,mcm kene gerudi

  7. subhanallah..kekuasaan Allah..tkut pon de tengok ni..dunia makin dekat nk kiamat

    • ya betul kekuasaan Allah dan dikatakan ia adalah kerja2 yakjuj & makjuj iaitu kaum manusia gasar yang sentiasa bijak dah gagah yang ingin keluar dari kurungan Iskandar Zulkarnain,ini menandakan dunia nak kiamat,dikatakan kawasan kurungan tersebut adalah sebesar dunia kita juga, kehebatan keturunan dari yafit ini iaitu anak dari Nabi Noh A.S ini kegagahannya adalah nisbah 9:1 dari manusia biasa.sekian…

counter statistics