Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Lufya AF bergambar bersama teman lelaki Sweden (7 gambar)

Lufya AF bergambar bersama teman lelaki Sweden (7 gambar)

Beberapa hari lepas kami menerima emel memberikan beberapa gambar Lufya bergambar bersama teman lelakinye. Difahamkan teman lelakinye ini berasal dari Sweden. Nampak sweet kan? Mesti lah sweet.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

17 comments

  1. unta padang pasir

    sweden? macam org asia je rupe…

    • Sanggup lak mat salleh ni bergirlfriend kan pmpuan ketiak lecak??? Atau tu yg penariknye? Mat Salleh ni asalkan basah je kat mane2 anggota badan, sanggup je menjilat. Sape bimbing sape lepas kawen ni…

    • campur kot…dua dua exotic..

  2. kat gambar first tu mcm muka Zul 2 by 2 pulak. hehe…

  3. ADHA KU KAY SHAH… SWEDEN ke SIAM ke BANGLA ker……

  4. ingat macam bangla mana tadi = )

  5. Org Sweden berketurunan Arab macam lufia .Tengok air muka nye ada sikit bengis org nya dan ada jugak macam panas baran . Aq suka tengok air muka imam imam muda manis saje im ashraf , Im hassan , ustaz don.. Kelihatan senyummmmmmsaja.bertuah siapa kawin dengan ustaz 2.

    • Ustaz2 majoriti kan kawen 2-3….hehehe…bertuah dapat bini2 yg open minded dan understanding ni kan???? Sentiasa nak mendapat payung emas…ustaz2 dari PAS leh dikatakan 60% kawen lebih dari satu…minah tonggeng sanggup bermadu?? Jadilah isteri saya kalau sanggup..

  6. knp suka sgt kt lelaki bangsa asing?

  7. gamba yg ke 4, muka lufya de iras2 zarina anjuling..tapi lufya jauh lbh cantik dr zarina…

  8. aku rs dia nie glam coz byk kontrovesi mcm si zarina tu jugak…tp bl tgk pic2 nie tgk pic no 1 muka mcm norish karman skt…yg no 4 tu mmg ada iras si zarina…n bf dia tak nampak mcm org sweden pun…baru berbf kan…kang timbul pulak cite duk berebut bf pulak…pening btl dibtnye…

    • bagusla ko ni "entah la" ko boleh predict ape yang akan terjadi lepas ni..nak tau jugak sape yang berebut dengan lufya nanti???hahahahaha..tapi memang lufya cuantikkkkkkkkkk pun 🙂

  9. yobihh….untung la…nang encem …

  10. jodoh panjang harapnya.jojo tengok ok la

  11. lufya comei loteh.cantik macam arabian

counter statistics