Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Lufya AF

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

10 comments

  1. ketiak basah?hahahaha..tengik!
    owh ye..1st!

  2. hikhikhik aku kan klu sebut lufya kat org..sumer tak kenal… tapi biler aku ckp ala yang nyanyi ketiak basah tu…tak pun aku ckp jerk KETIAK BASAH…baru la drg suma jawab OOOOOOOOOOOOOOOOO…… klu tak hampeh nk kenal….nenek aku pun kenal biler aku ckp KETIAK BASAH….hikhikhikhik sian lufya..

  3. cian dia… apa leh wak menda dah jadi. Harap Lufya take it positive and berhati2 aaa pilih baju tuh. Pilih fabrik yg betul.
    Tunku Tiara aka Quira tu leh tahan gaks blakon lam cite sempena ramadhan, Cinta Sempurna, … tp kekdg aku takut dgr dialog2 dia lam cite tu, harap2 tukang tulis skrip tu dah consult ngan org2 berkenaan sblm proceed.

  4. ketiak die basah ke? pakai la rexona..wkakaka

  5. tgk..tp xbrp suke sgt..bkn besh pn..hahaha
    aku tau la ade cite psl die tu..ade artis laki tu reza mohd kan perli die kate ketiak basah..hahaha

    • konsert minggu kedua AF6. Ade lam youtube tuh. Harap2 pasni tukang jaga pakaian tu alert sket aaa psl fabrik baju. Kesian ooo, aku sendri segan masa tgk konsert tu.

  6. Ala ketiak Rosyam Noor pun basah
    Adatlah kan.
    jangan lah hukum lagi
    sian dia 🙂

  7. Mm bole tahan la body figure dia nie..

  8. hahaha..ketiak basah..spe sruh x pkai deoderan..wakakaka

counter statistics