Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Lurah Dendam Nabila di RTM

Lurah Dendam Nabila di RTM

Amboi-amboi! Sejak sudah bergelar isteri orang ni, kita kenalah jaga adab kita di’khalayak umum walaupun khalayak itu datang’nya dari penonton televisyen. Tapi lain pula bagi Nabila Huda ini, belum lagi sebulan di’gelar isteri orang pakaian’nya sudah semakin daring.

3121506637_a6fcca28cb_o

3121506881_d522c95f90_o

3122332814_9858076ba4_o

3122333092_1471e1b1e7_o

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

10 comments

  1. Masyaallah memang tak patut. Yang RTM tu lulus apasal

  2. hye, xmlu ka?

  3. xmalu kat suami ke pakai mcm tue…
    ingt2 la kau 2 isteri org..
    harap muka je lawe tp prgai ish2 nasib baik la
    kau 2 ank amy searh…tgk mcm mak tiri kau 2 cun gler..

  4. Laa..ni 'live' sebelum dia kawen la…
    Pe la korang ni..
    Lantak dia la nk jadi pe pun..

  5. harap2 pasnie ppuan nie brubah la..jaga name baik suami..nnt kalo seksi lg,,org cakap x geti nak jaga name baik suami..tak knal suami die tak tegur?ubah la ok..

  6. haha aku sokong korang punye ngomen. xmalu siot nempak betik mcm tu….

  7. ak nak fuck anh nabila n jilat tetek ang..haha

  8. nabila suami ang kote kecik laa…

  9. mgkin pas kawin ni dia bole brubah…..

  10. Tau la bdn cntik, xpyah la tnjuk hiasan dunia 2…………!

counter statistics