Saturday , July 22 2017
Home / Gossip Panas / Maia Estianty dan Handphone

Maia Estianty dan Handphone

maia-estianty

Maia Estianty merupakan bekas isteri kepada Ahmad Dhani yang merupakan vokalis kumpulan Dewa. Hasil pernikahan mereka berdua, lahirnya Al, El dan Doel. Gambar ini menunjukkan Maia sedang duduk di’atas bangku dan memakai skirt pendek. Kebetulan pula ketika jurufoto mengambil gambar ke’atasnya, penulis menyedari gambar tersebut hampir menampakkan seluar dalamnya, gambar lebih besar selepas ini.

maia-estianty1

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Mamat bekas vokalis Exist mengaku ambil dadah, denda RM1000

Bekas vokalis kumpulan Exist, Mamat atau nama sebenar Mohd. Ali Kamarudin, 39, telah dijatuhkan hukuman ...

12 comments

  1. aku nk jadi org 1st comment…
    hahaha..
    walaupun aku x komen

  2. wauuuu….

  3. dpa ni jns xkisah… kalu bole lg nk tnjuk!

  4. kokye nk pakai kain singkat2 tu…reti2 aaa sket …apa daaa…. wak malu kaum je

  5. tah,memalukan kaum jer…

  6. tgh leka sms, mana nak perasan ……..

  7. poyo je..mcm lawa sgt..bodo

  8. baju hijo tu ketagih kote

  9. dasar malaysia munafik, bodoh!!!lagak cem malaikat je padahal setan jahanam

  10. smart hp tu..ahahaha!~

counter statistics