Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Majlis Pernikahan Nurul Wahab dan Eric Depp (15 gambar)

Majlis Pernikahan Nurul Wahab dan Eric Depp (15 gambar)

Penyanyi Noorul Huda Abdul Wahab, 35, (Nurul) sah bergelar isteri kepada perunding kesihatan warganegara Perancis, Eric Daniel Depp, 47, dengan sekali lafaz di Duchess Place di sini, Rabu.

Pasangan itu dinikahkan oleh Penolong Pendaftar Perkahwinan, Perceraian dan Rujuk, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Azizan Othman kira-kira pada pukul 12.20 tengah hari bersaksikan abang Nurul, Mohamad Rizal Abdul Wahab. Lafaz akad nikah dilakukan dalam Bahasa Inggeris.

Nurul ditemani anak perempuannya Ayu Nazirah, 14, manakala Eric hadir bersama kedua ibu bapanya Roland dan Germaine Depp. Majlis itu dihadiri kira-kira 200 tetamu yang terdiri daripada ahli keluarga terdekat, teman-teman rapat, rakan artis dan wakil media. Nurul yang menggalas status ibu tunggal selama lima tahun menerima mas kahwin sebanyak RM80 dan wang hantaran EURO 5,000 (RM20,000). Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

22 comments

  1. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat…amin.

  2. nikah cm main2 je..ingatkn nurul bersanding…tp….rupenyer akad nikah..x berselendang pn..hurmmm

  3. Hope ajarkanlah si suami pasal ilmu agama ISLAM….. biar dia tahu pasal ISLAM apa yang haram dan apa yang HALAL

  4. cantiknye pelamin

  5. Sape johnny depp huh?

  6. Ning baizura sempoinya pakaian..x reti adab ker??

  7. cantiknya Nurul..

  8. Dulu kahwin tak dapat pakai wedding down sekarang lepaskan geram la. But the gown awfully tasteless esp d bottom part

  9. markonah tonggeng

    cantik ke????????? buwekkk

  10. tahniah nurul dan pasangan ..tp kenapa nurul tk pakai tudung masa nikah? lebih sopan dan tertib.. crown dan gaun boleh pakai selepas nikah..

  11. anu besar siap kau dulu kecik je

  12. tahniah!! tapi mcm bukan cara majlis orang melayu kawin je…..pakai gaun masa akad nikah??…..pikir2 ye….

  13. knp x mention nama Islam laki dia ye?..dh msk Islam ke?

  14. kawen ngn org barat jd cmtu la..nikah pn xpkai tdung. kawen lak ngn org mualaf ni tggungjwb besaq. La ni sapa yg nk bimbing sapa..bini pn terumbang ambing.. 😐

  15. kenapa tak bgtau pun nama islam dia? lps tu satu media pun tak sebut sikit pun perkataan islam ke, masuk islam ke…..akue tertanya2 la dah masuk islam ke blm. isk3 cerita tak penuh…admin tolong jawabbbbbbbbbbbbbbbbbb

    • dh msuk islam…nme xperlu tukar pd nme melayu..blh kekalkan..

      • thanks sebb jawbkan…..tak kisah la nama tukar tak tukar tp bgitahu la dah masuk islam…tapi bukn ke kena ada abdullah????hurmm

    • yup..kalau tukar nama bnyk documentation kena buat semula i.e. account bank, passport etc. Apatah lg Malaysia ni bnyk sgt kerenah birokrasi. x semestinya tukar convert kena tukar nama yew…tp mungkin juga eric ni ada nama Islam cuma x didokumenkan saja…kalau nak tau apa kata awak tanya Nurul sendiri? hak3

  16. ala takk kisah la nurul bertudung atau tak…..tp yg penting tu baju gaun…isk mana dia ikut pun tak tau ler….kalau tak bertudung tu ramai je artis nikah tak bertudung. azah elite cthnye…ambil kesempatan betul mentang2 kawin org puteh….tema pun ke barat dik oi….tetamu apalagi amik kesempatan sungguh nk berbarat2 terutama org yg somi org puteh gak…..meluat!

  17. tau x pe cam ala2 kt churchkannsss..astaga..

  18. dh rope ape je kawen cmtu..poordahhh

  19. Tak berapa bangga aku melihatnya..

counter statistics