Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Majlis Pernikahan Safiq Rahim dan Zandra Aziela (11 Gambar)

Majlis Pernikahan Safiq Rahim dan Zandra Aziela (11 Gambar)

Pemain bola sepak JDT, Safiq Rahim telah sah bergelar suami kepada pemain bowling kebangsaan, Zandra Aziela Ibrahim Hakimi. Majlis perkahwinan mereka telah diadakan pada hari Ahad (2 Februari 2014) dan dihadiri oleh sanak saudara kedua-dua belah pihak.

Selamat Pengantin Baru kami ucapkan buat Safiq Rahim dan Zandra Aziela! Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Majlis Pernikahan AG Coco dan Zuliana Eusoff (4 Gambar)

AG Coco, seorang gitaris kumpulan Indie popular Hujan atau nama penuhnya Mohd Hezry Mohd Hafidz ...

3 comments

  1. jamban bergerak 1 mesia

    X nsem pn xpe aslkn byk duit..ye dak..wakkaakakak..puiiii

  2. Playboy besar ni. Bkn hensem pon. Mmg layak la korang berdua.

  3. for the love of the game

    bukan dia nak pun jadi playboy tu !… cuma acting jer… spt yg dirancang. Dah jadi suami orang pun. Ngko jeles apa? Tahniah Safiq !. Sama cantik, sama lawa.
    Kareer anda> Banyakkan berdoa, disiplin dgn team, selalu ingat pada Tuhan.
    Malam ini ‘Safiq mesti double effort’, kalau tak….conform bungkus….! Take Care !

counter statistics