Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Majlis Pertunangan Fouziah Gous dan Md Zhafran (11 Gambar)

Majlis Pertunangan Fouziah Gous dan Md Zhafran (11 Gambar)

goustunang01

Fouziah Gous telah bertunang dengan pasangannya, Md Zhafran pada 1 Jun 2013. Majlis pertunangan ini berlangsung secara sederhana dihadiri keluarga kedua-dua belah pihak di Bora Asmara, Kuala Lumpur. Menurut Fouziah, majlis mereka akan diadakan sekitar bulan September ini.

goustunang02

goustunang03

goustunang04

goustunang05

goustunang06

goustunang07

goustunang08

goustunang09

goustunang10

goustunang11

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

12 comments

  1. nikah ke tunang ni?
    tengok gaya mcm nikah. baju sedondon bagai. aku dulu tunang pakai kemeja t beli kat padini j. dengan suar jeans. keke

  2. Besakan2 tunang cmni kite tgk kn jela tahan bape lame…tak kire la ko byk duit ke ape tp islam tu byk mengajar kesederhanaan setiap hal

    • Islam jugak tak mengajar penganutnye mendoakan bende bukan2 kat saudara seagama yang lain. Kenape ko tak doakan agar diorang ke jinjang pelamin dan diberkati. Sebok ckp pasal islam tapi ko sendiri pon xbetol.

    • ko nk doa kn mcm tu pehal…diam tgk jela…tambah dosa ko jgk…

  3. "Majlis pertunangan ini berlangsung secara sederhana.." mcm ni sederhana??

  4. muka fauziah tu nampak mcam seronok sgt2 dpt tunag. orang kata suka lawannya duka…so berpada-pada la kalau ye pun seronok sangat ye pujiah…baru tunang kot…

  5. mmang membazir..2 bru tnang.xbaek doa kt org laen mcam 2..nati trbalik kt ko org..

  6. lawa fazura

  7. apehal tiba2 plak pasal fazura nie..>> compius
    =/

counter statistics