Wednesday , December 7 2016
Home / Dunia Artis / Majlis Resepsi Sebelah Lelaki Ustaz Don Daniyal & Husna

Majlis Resepsi Sebelah Lelaki Ustaz Don Daniyal & Husna

Berikutan majlis pernikahan Ustaz Don Daniyal & isterinye, Husna yang berlangsung pada minggu lepas, majlis resepsi sebelah lelaki telah berlangsung dengan meriahnye pada 1 September 2012 di Dewan Kuis, Bandar Seri Putra, Bangi, Selangor. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

9 comments

  1. USTAZ DON TERBAIK………..

  2. sape dia ni?x ku kenal langsung…ustad pun kawin kene glamour gitu nyah…
    😉

  3. joyah janda tolong la bukak mata skit. kalau tak kenal pun, takyah la bagi komen. wat malu je

  4. msti jarang tgk tv pasal agama…sbb tu x knl

  5. kenapa aku tgk muka ustaz ni mcm semacam je‥

    seolah ada sesuatu yg tersirat di sebalik serban nya itu‥

    Hanya Allah yg tahu…

  6. kenapa ko nak malu?tak pakai sluar ka?alah kalau nak tgk tv pasal agama je baik x yah nunjuk sgt la , tak tgk tv pasal agama je kene cop , yang asik tgk cite agama pun tak jamin tau , kene tangkap khlalwat gak pun hihihih

  7. apa 2 tah joyah janda ckp ni..mcm org bdh je joyah janda ni..

  8. Zack New boys drug leader

    Hummer 69 : lu Jgn Pandang luaran ja Dari mata tu, jumpa kenal hati budi, sama McM lu selak suar dalam lu nampak adik lu hitam Mati ke atau hitam metallic

  9. ustaz don nie lawak pd aku…kr ok la ada gak ustaz/pendakwah pelapis tuk kita nie…kan ke bl bernikah kene war2kan…jd biarla ustaz punya kenduri nak bt glam mcm mn pun…dah dia mampu…bkn artis je yg kawin leh meriah2 ustaz pun leh gak kan…

counter statistics