Tuesday , May 26 2020

Mama Hot: Julia Adzlizan

96114283

Gambar berikut telah di’ambil dari forum gosip terkemuka tanahair. Saksikanlah koleksi gambar-gambar mama hot yang bernama Julia Adzlizan ini.

43009112

Ketiak hitam?

79128234

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

9 comments

  1. pakai mcm org bodo je..bengong..dh anak beso2 pn xsedo diri lg..sore x sedap mane!!

  2. Mak aji kan dia ni ?? Aduyaaaiiii……..=/

  3. Tak sedar dah tua

  4. ketiak hitam……… eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  5. x salah nak lawa tapi agak2 la, dah ade anak tu sedo2 la sikit…

    lebih memalukan kalo anak2 pon reti tutup aurat

  6. i like…………Enter text right here!

  7. jangan jeles orang pandai jaga badan…..biar lah dia nak tayang…….

counter statistics