Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / (Mangga) Gambar Nikki hampir nampak toot…

(Mangga) Gambar Nikki hampir nampak toot…

niki1sipisipi

Pada keluaran Febuari Majalah Playboy Malaysia (Mangga). Terdapat satu gambar Nikki yang hampir menampakkan *toot*nya. Sebelum ini gempar apabila Nikki bergambar tanpa memakai sebarang Bra untuk albumnya(— Ini dan ini). Gambar menyusul di’bawah.

niki2sipisipi

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

24 comments

  1. mangga ni mmg sume nk lucah je..bodo toi!!

  2. isk2..da lama ak x layan mangge..ntah2 ape2 tah..huhu

    http://www.aim1177.blogspot.com

  3. Nampak pun leh buat apa??

  4. nikki ni dulu xpakai bra…skrg hampir nmpk toot lak
    nilah artis malaysia…agak2 dah suam kuku mulalah cari publisiti murahan…
    uwek…

  5. malu!!

  6. hahahah peha berselulit !!!!!

  7. nampak toot

  8. Diva_Bermulut_Puaka

    Ish…Majalah Mangga nie mek raser patut tukar jadik majalah lucah jerk….lantak ko lah nikki….nasib baik ko bukan muslim girl…kalo x dah lamer ko di band kat tv….

  9. nikki angkat tinggi sket la

  10. what the hell...

    hahahahahaha..berkedut2……………

  11. good shot

    <a href="http://www.my-sensasi.blogspot.com” target=”_blank”>www.my-sensasi.blogspot.com

  12. nikki ni muke mmg xlawa pn..
    kaki lg tak lawa…
    beli la vit..
    e….

  13. Ni la perangai orang MIANG kalau dah suka fikir lucah, mata cepat je spot, mcm takde benda lain yg lebih berfaedah nak buat.

  14. mende tu??pelik aku…mcm cacat je…mcm laki nyer karung pun ade hehehe

  15. org kafir memang mcm tu. kalau boleh,, nak buka semua bg org tgk

  16. paha ker tu?

  17. nikki 2 dh la xlawa..wahwahwah

  18. bab2 agama jgn babitkan. kang jadi isu .sala 1 pnyebb porak pelanda negara.

counter statistics