Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Mari layan gambar Instagram artis #7 (7 Gambar)

Mari layan gambar Instagram artis #7 (7 Gambar)

ayuraudhah

Ayu Raudhah sedang menunggu saat untuk bersalin, kaki sudah mula membengkak.

errafazira

Erra Fazira bergambar bersama Engku Aleesya yang sudah semakin dewasa.

salamiahhassan

Salamiah Hassan bergambar selepas makan malam.

maya

Apabila Maya @ Meyanaliza Ruslee diambil gambar oleh paparazi (Saida)

milajirin

Mila Jirin bersenam di belakang pentas sebelum persembahan. Suke nye die!

ermafatima

Erma Fatima sedang bersedia untuk berbasikal, mungkin sudah semakin berisi?

nabilahuda

Nabila Huda memuat naik gambar mesra bersama Adi Putra yang dia anggap sebagai abang.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

13 comments

  1. nabila : klu ye pun angap abg jgn la peluk suami org …igt la perasaan isteri dia

    • bknsumesalahpompuan

      Yg adi putra pun sama, x pandai jaga hati & maruah keluarga. Patut dah ada anak bini pandai la bawak diri, ni selamba je peluk2 perempuan lain, bukan sbb kerja pulak tu. Dah tahu si nabila tu tak betul, patut adi putra la yg handle situation. Ni tak, dilayankan je si nabila tu buat apa.

    • lol nikan gambar time drama teduhan kasih tu.. takkan x pasan
      🙂

  2. tegak semacam jek kaki ayu raudhah

  3. mila klau boleh tarik rmbutkn.dia nk tarik mcm nk tercabut ja:p

  4. Nabila Huda retis tak makan saman, saja carik kontroversi. Bila kena kutuk, marah. Tapi perangai macam haram tayang kat public, buat hapa? Sengal.

  5. baru nampak salamiah hassan pakai pakaian cukup kain..
    tapi still jarang.. hurmm..

  6. kaki pon nk amek gmbr ke

  7. semakin ramai yang megutuk artis.. semakin banyak pahala artis tersebut.. jgn terkejut kenapa mereka semakin berjaya.. kerana anda yang memberikan mrk pahala ye…

  8. gambar nabila n adi putra tu dalam cerita teduhan kasih la…. x yah nak mengutuk orang sgt eh…

  9. belaja mane pekara buruk boleh dikutuk dpt dosa adalah, pahala pada retis yg diumpat..so stop it

counter statistics