Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Marion Caunter mengandung 6 bulan (4 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

8 comments

  1. perut pun tak besar mana.. org memang dah cantik, pakai kain buruk pn tetap nampak cantik
    PERNAH BERMADU TAPI TAK TAHU

  2. Gambar ke 2 tu siap mamak jual rojak belakng tu senyum sekali..hahahahah

  3. Mudah-mudahan satu hari nanti Marion akan memakai tudung dan menjadi seorang yang solehah. Amin!

  4. tengok perut dia macam bakal dapat anak perempuan je ni…..

  5. anak mesti comel giler nanti dah mak bapak dia lawa2 orgnya.bapak dia handsome giler aku pernah jumpa kat pelancaran kete dia orh dulu.adik beradik dia memang di kategorikan semuanya handsomelah.

  6. basuh pinggan mangkuk – orang gaji buat
    basuh baju – orang gaji buat
    basuh kete – orang gaji buat
    cuci tandas – orang gaji buat
    kemas rumah – orang gaji buat
    mop lantai – orang gaji buat
    masak2 – orang gaji buat
    keje kebun – orang gaji buat
    beli barang dapur – orang gaji buat
    bayar bil2 – pembantu peribadi buat

    kalau aku pon cun melecun sepanjang masa…….

  7. comei sokmo. ibu mngndung berseri je

counter statistics