Sunday , December 4 2016
Home / Gossip Panas / Mas Idayu jawab gosip anak ikan

Mas Idayu jawab gosip anak ikan


Gambar Hiasan – Mas Idayu bersama Black

Baru-baru ni tersebar gambar Mas Idayu berpegangan tangan dengan anak muda yang disiarkan oleh sebuah akhbar dikatakan “anak ikan” kepada Mas Idayu ratu dangdut ni. Kami tidak pasti akhbar apakah itu malah kami cuba mencari gambar tersebut tapi tidak temui. Namun Mas Idayu telah menjawab persoalan di minda setiap peminatnya siapakah anak muda yang bertuah itu.

Saya dapat tahu gambar tersebut disiarkan selepas diberitahu oleh rakan-rakan saya. Sebenarnya, lelaki yang memimpin tangan saya tu adalah mekap artis saya, E-sham (Sham).

Bila Sham telefon saya dan beritahu gambar kami ada disiarkan di akhbar, terus saya tergelak. Perkaratersebut adalah lumrah bagi saya cuma saya tak berkenan dengan kenyataan yang disiarkan.

Mana orang tak kate Mas Idayu bela anak ikan, tengok aje gambar Mummy ni bergambar dengan protegenya, Black pada tahun lepas.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

6 comments

  1. black , ko ni x layak lah nak jadi artis…. lebih baik ko jual ikan jer…

  2. Sejak bila plak Black jadi mentor Mas Idayu? Salah taip ka?

  3. sya stuju dgn – Fcuk – ^ ^

    – EMMY IRACLE –

  4. teknik inpost terhebat

  5. lavenda addawiyah

    korang klau mngata pda la

counter statistics