Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / Maulana AF8 dan Ain AF8 kini kekasih?

Maulana AF8 dan Ain AF8 kini kekasih?

Hangat ketika ini apabila digosipkan Maulana AF8 sedang hangat bercinta dengan Ain AF8. Mati-mati kami ingat Maulana ni ade ape-ape dengan Adira AF8, rupanya tanggapan kami jauh sekali! Menurut sumber, Maulana AF8 dikatekan bersayang-sayang dengan Ain AF8 di dalam perbualan telefon mahupon SMS.

Namun begitu, kami dengar cerite yang tak berape enak pasal die dua orang ni. Dikatekan Maulana kerap mengunjungi rumah Ain di Seri Kembangan, Selangor.. Buat ape tu kami tak tahu-lah. Jeng-jeng-jeng…

Tapi bile temubual dengan Maulana, dikatekan dia dan Ain sekadar kawan.. kawan yang rapat! Rapat macam mane tu tak berani-lah kami nak describe.. Tapi rapat sampai boleh kerap bertandang rumah kawan rapat kowt?

ps: Kami tak penah bergambar dengan kawan rapat kami seperti gambar di atas T______T

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. macam macam lah..
    dunia ini depa yang punya

  2. rapat macm tanam pinang rapat2….la….
    wah sedapnya…!!!!!
    Fakta bukannya Auta

  3. Boleh pandang-pandang
    Jangan pegang-pegang
    Duduk renggang-renggang
    Bertambah sayang

    Biar malu-malu
    Biar segan-segan
    Kerna malu itu
    Perisai orang beriman

    Kalau berpacaran
    Jangan tunggu lama-lama
    Kalau dah berkenan
    Jumpalah ayah dan mama

    Hantarkan rombongan
    Meminang dengan segera
    Kalau terlambat kasihmu disambar buaya

  4. ala koang pun cam tu gak, tak yah nk kutuk2 org. lantak la dorang,

  5. kami pun xpenah amik gmbr dgn kawan rapat mcm ni…hahaha….

  6. memng penah tp dgn suami sendiri yg dah sah..hehehe…ngan kawan rapat xpenah la lg..lau penah grenti perang besor u c….hhahahhaa…

  7. adira gan iwan lah skung ni apadaaaaa hahahaha

  8. biar p la at depa..,,,
    nk wat apew2 pn….

counter statistics