Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Memey, Norman dan Abby Abadi bercuti bersama (4 gambar)

Memey, Norman dan Abby Abadi bercuti bersama (4 gambar)

kedua-dua mereka dilaporkan telah menghabiskan masa di Genting Highlands pada hujung minggu dengan ditemani Norman Hakim dan anak-anak. Perkara ini telah dikongsi sendiri oleh Memey yang kini sarat mengandung 5 bulan pada majlis pelancaran Kempen Semarak Cinta untuk saluran Astro Ria di Flora Café, Hampshire Place, semalam.

Pasangan ini telah diterbangkan ke Medan, Indonesia untuk berbulan madu dan menyambut ulangtahun perkahwinan disana.

“Selepas pertemuan pada ramadan yang lalu, hubungan kami bertambah akrab dan kami juga selalu berhubung. Insya Allah kalau tiada aral melintang saya dan Abby akan bercuti ke Beijingpula dalam masa terdekat ini.

“Boleh dikatakan sekarang ini kami berkawan baik sebab memang kami sering berjumpa dan menghabiskan masa bersama anak-anak. Hujung minggu lalu pun kami ada bercuti ke Genting Highlands.

Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

05-honeymoon-saharul-deena-mediamalaya

Sekitar Honeymoon Saharul Ridzwan & Deena Emir di luar negara (13 Gambar)

Berikut antara gambar-gambar honeymoon Saharul Ridzwan dan Deena Emir di Singapura dan Indonesia. Gambar-gambar ini ...

25 comments

  1. tak lama lagi bermadu lah ko Memey..ko lak jadi isteri tua! Hahaha…untung ko Norman..dua dua dapat, sorang free hair moden remaja sorang hijab ala-ala makcik2. Sekali pandang cam Memey bercuti dengan mak mentua kan??

  2. Hahahahahahaha terbaik…….

  3. biarlah dia berhijab itu perkara wajib..benda baik kenapa perlu diburukkan??banyak2 la istifar sebelum ckp kat org..

  4. Bodoh betul statement Bini Muda… balik p ngaji.

  5. jgn kutuk orng lebih2…diri tu bukan betul sgt…

  6. beruk betul pemikiran bini muda & fiza. ingat2 lah klu nk umpat org…

  7. itula kan , patutnya kena bagi sokongan bkn kutukan..bila la islam nk terus berkembng kalau ada org islam yg berperangai mcmgini..org bkn islam tgk pn sorak tgk perangai org islam yg mcmni

  8. haiihhhh mcm mintak nk dirujuk je gayenye…..

  9. untung anak2 🙂

  10. sapa yg gila talak dh ni?hhahahaha

  11. apalah.. bila xbaik korang kata sudah2 la tu buap apa nak gaduh2 lagi.. bila dah berbaik, korang mengata gila talak la, nak jadi isteri kedua lah.. apa benda lah korang nie.. serba serbi xkena kalo orang kan..

  12. biar lee diorang bahagia. janji tak kacau umah tangga kita sudah. setiap org berhak tuk bahagia. kalau itu dah cara diorang kan. cuma kita doakan yg baek2 udah lee.

  13. ade aku kesah

  14. alhamdullillah…..ending the story…..kita kita ni semua janganlah lebih2 plok…doakanlah yang terbaik untuk mereka….semua ditentukan Allah…kita berusaha yang terbaik

  15. alhmdulillah….bukan senang sbnrnya klu kita duduk di tempat abby…melihat bekas suami kita bersama2 isteri baru…tp ternyata Abby seorg yg kuat…tahniah utk abby n juga utk memey…semoga mereka kekal sebegini smpai bila2…insyaallah!

  16. Syazlan….
    :@

  17. Alhamdulillah….Ya Allah, bahagiakanlah mereka selalu. Hindarilah daripada sebarang perpecahan dan kekalutan. Amin.

  18. apa lah manusia ini orang cerai nak kutuk,orang berbaik pun nak kutuk buat

  19. cantik abby.. biar orang dok kutuk kau!! untunglah orang yang kutuk kau tu sempurnalah sangat
    !

  20. dah la jangan dok kutuk orang! korang sedarlah diri 2 !! bawak taubat2lah.

  21. bini muda!! ker kau yang jelez tengok orang dok berbaik!!.. keudoh-udoh ler keme!!jom ngaji ..klu tak tahu ngaji lagu mana nak nikoh2..

  22. mungkin jgk abby dah boleh terima dan berbaik ngan memey n bekas suami sbb dia dah mula aktif belajar bab2 agama dan mungkin jgk hasil dr penglibatan dgn parti politik tertentu.. yg penting resultnya baik ..patut jadi contoh buat pasangan Melayu Islam yg dah bercerai dan akhirnya bermusuh

  23. doakan lah yang terbaik untuk mereka…

counter statistics