Friday , December 9 2016
Home / Dunia Artis / Memey Suhaiza cium Norman Hakim ketika “honeymoon” (4 gambar)

Memey Suhaiza cium Norman Hakim ketika “honeymoon” (4 gambar)

Tajuk cam gempak tapi apa nak heran, mereka kini sudah bersuami isteri, kite takyah nak benci-benci sangat. Cium pipi je pun. Norman Hakim dan Memey Suhaiza telah share gambar-gambar ketika mereka honeymoon di Bali, Indonesia dengan Berita Harian. Pasti gambar-gambar mesra suami isteri ini memberi impak yang besar kepada bekas isterinye, Abby Abadi.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

32 comments

  1. ade aku kesah ke?

  2. dia pun mau mcm yusri dgn lisa jg……

  3. hepy nmpk ..ngegeh btol …..

  4. fuck to you la memerang..propa konon hnymoon kat paris..haktuiii..nk byr nafkah ank pon xmampu xpyh la nk propa hnymoon kat paris konon..mst skrg abby tgh gelak besar kat monyet dua ekor ni hahaha

    • diorg kata tiket trbiar cuz jdual brtindih.sbnrnya xde uit nk wt blnja kat Paris.kan??…Paris syurga mmbli-blh..klo x shoppin kank balik malu lak nk wt show kat media kn

  5. nyampahhhh yg teramat. bluwekkkk.. xsedar dri. ade ati nk g paris konon…. malaysia pun cantik laaa.. bnyk tmpt blh g…..

  6. dont show off like that…coz one day what u get u get back!! karma itu pasti…just wait n c…:)

  7. alah setakat pompuan murahan ni hijack laki org..toksah la riak giler…sat lagi allah turunkan bala masa tu baru ko rasa mcm apa abby rasa….

  8. setakat norman abby x heran kot…lagipun si sememeh ni dpt "bekas" abby gak…sesuai la dgn pompuan jahat mcm sememeh…budak felda x sedar diri…weeekkkkk giler la sememeh tu mcm rakus giler kot…soooooo geliiiiiiii…..ooohhh pls kata nak gi paris…alah kawen pun org kafir sponsor ada hati nak gi paris..padahal nafkah anak2 pun x terbayar..

  9. hahaha..korang semua aku tgk mun 2×5..kutuk org mcm korang 2 bgus sgt..menambah dosa je..bertaubat la..sesungguh nya allah yg maha besar maha berkuasa..kita hmba xlayak nk meghina org lain.. kerana kita juga hmba allah..penuh dgn dosa, alfa dan sgt2 lemah..

  10. x suke memey GEDIK

    erm..x yah la tunjukkan gambar2 kemesraan mereka…kes kne tgkap basah da 1 malaysia tahu.malu la skit.

  11. Meroyan lah nanti si makcik abby tu kalau tgk gambar2 ni.. Zul dah ntah kemana, norman lak best2 honeymoon dgn memey.. Wakaka ayam terlepas tangan berbau taik

  12. memek muka busuk…muka dia mcm x mandi. normiang mcm muka gatal.bajet encem

  13. pegi bali jela.itu je yg mampu kebetula air asia wat promo. nk pi paris tu brangan jela memek dgn normiang ni. berlakon pon x laku ade hati nk pi paris. pi parit bolehla.. memek busuk.ketiak busuk

  14. memek..kan atok dh pesan jgn tunjuk2 gmbo cium. x pyhla kamu nk tunjuk yg kamu tu bahagia bebenor gayanya. dah..dah..pi gosok gigi tu.mulut kamu tu busuk.muka plak mcm x mandi. wat malu atok je..memek..memek..mmg sememeh la kamu ni

  15. nk bagi nafkah kat anak pon kantoiiii…
    so,pi honeyyymmoonn kat sini ja la…
    aparah!!!..cermin diri sendiri dulu arrr…

  16. patutnya caption gamba tu tulis "yeayy!!berjaya rampas laki org n jadikan laki aku!!!weee!!cium puas2 biar org nmpk aku bahagia dgn kemenangan ini!!"…..nantikan karma utk kamu sememeh.kawin kapir sponsor…ini pn ntah silap2 ade org sponsor.dari awal perhubungan dh dimulakan dgn cara yg salah (meruntuhkan rumah tangga org), perjalanan hidup seterusnya akan terus salah.syabas sememeh.aku bkn peminat abby pn, tp aku benci ppuan murahan n perampas ni

  17. gedikkkkkkkk….org sibuk ngan lisa & yusri diaorang pun nak gak…basi dah oiiii

  18. mmmmmmmmmmmmm

  19. pantat koranglah wei…dia perampas..dah jodoh…kalau si mimi tak rampas pon dia norman lelaki boleh kahwin 4..

  20. Betul ke bahagia atau terpaksa rasa bahagia. Tengokkan rentetan ceritera hamba allah dua orang ni memanglah hampir satu Malaya ni rasa meluat kan. Allah Taala kalau nak menunjukkan kemarahan bukanya serta merta. Tapi, lebih lambat lebih menakutkan!…pasal apa takut tak berkesempatan nak membetulkan keadaan dan bertaubat. To abby, rilek banyak2 bersabar beb dan jangan ko nak stress2 sampai buat keje giler lak, dugaan Allah ni macam2…saja je dia orang nak sakitkan hati you, apalagi yang si pompuan tu..tergedik2….yang jantan tu nak tak nak layan jer la….

  21. salam pada semua.. Tolong jaga sensitiviti semua ye.. janganlah nak dikaitkan lagi dengan Abby Abadi. Semua tu dah tiada apa2. Norman sekarang yang bertanggungjawab atas segalanya (maksud saya, sebagai bapa kepada anak2 yg dikandung Abby serta juga kepada isteri baru beliau). Minta jangan melibatkan Abby lagi. Tolonglah hormati perasaan Abby.

    • betol tuh aku baca team mediamalaya nih tulih ak pulak ckit hati..kenapa nk memberi impak pd abby??
      hentah abby pun x amik pot, jantan mcm nih petik jer 10 lori sampah dtg..
      bukan benci pun tp meluat lah dorang bkn glamer pun bajet hot mcm yusri n lisa baik aku layan gambar kahwin malek noor hahahahah..

  22. ahahahhahahha padan muka ko memek. muka busuk. x lawo langsung. si normiang ni bodo pervert.memek muka busuk.bajet hot. ketiak busuk suka korek idung pastu bg lap kat bontot dia. memek ko pi keje kilang je la. berlakon pon cam kayu. normiang pon berlakon bukan hebat mane pon.bajet bagus je budak dua ekor ni.elok benorla sorg muka busuk sorg serabai babun hahahhah…babun busuk

  23. Eh2 diaorg bukan dah lama kawin ke?skrg hot pasal lisa yusry..u all dah basi..xyah tumpang glamer la

    • Harus lerrrrrrr…..mesti nak kena refresh selalu…biar x basi….kununnya ada saja citer terhangit dari derang nih….walaupunnnn……tp jgn x tau, normiang siap belikn T-Shirt Ed Hardy lagi utk abby….tanda ingatan kut….hehehehe……gerenti minak gedik tu x tau khenn…..kalau dia tau, mau merajuk balik felda…kah kah kah xD….

      Lastly, tlg le jgn kait abby ngan pasangan nih…abby pun dah ok dah sekarang….family dia ada nak jaga dia..dia pn nak naik umrah dah…doakan yg baik2 jer utk dia…dpt jodoh yg terbaik utk bimbing dia dan anak2 dia….

  24. makilah sepuas-puasnya..tetapi sebelum maki org lain sekejap-sekejap tengok muka sendiri kat cermin tu..apa nak sibuk sangat dengan hal org..kalau betulpun si memey tu rampas laki org..dah jodoh dia kawin dengan laki org apa nak buat..bukan tak boleh mengomen bila ada benda yg tak manis dipandang..kita semua tahu cinta tu buta tak kenal laki org ke,bini org ke..faham-faham lah dah cerita asam garam artis..dia org sedikit pun tak kesah dengan kutukan org lain dan dari sudut lain perkara begini akan menguatkan lagi cinta diaorg ..pengorbanan cinta penuh dengan maki hamun..aku Nuetral +@-..sebab tak berani kutuk org..nanti diaorg sumpah balik kita..silap-silap kena demam malaria tapioka..

counter statistics