Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Memey Suhaiza utamakan kerjaya daripada panggilan mahkamah

Memey Suhaiza utamakan kerjaya daripada panggilan mahkamah

Foto kredit: shutterdemon

Bagus gak jawapan Memey dalam Harian Metro hari ni, jawapan terbaik untuk mengelakkan orang tersalah faham di atas diketidakhadirannya ke mahkamah.

[quote]Jangan salah faham, saya bukan sengaja tidak mahu ke mahkamah, tetapi apa saya boleh buat. Kedua-duanya penting, sama ada kes mahkamah dan berlakon, namun saya terpaksa mengutamakan kerjaya terlebih dahulu”.[/quote]

Menurut Memey, dia sudah berbincang dengan pihak produksi drama lakonannya tetapi dia menyalahkan pihak produksi kerana mereka berkeras untuk membenarkannya kerana akan mengganggu kelancaran sesi penggambaran drama tersebut.

Agaknya siapa kepala pihak produksi yang tidak benarkan Memey untuk hadir ke mahkamah tersebut? Ce cite ce cite.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

25 comments

  1. ahhhh blah la ko memey gedik wat org nyampah jer elok la ko ngan jantan tu ape aku bc td nak muntah dgn nk muntah hahahaha padan!

  2. poyo r… benci gile..!!!

  3. lawa tapi …

  4. they are insulting law enforcement….court should just slap them with jail termm…no negotiation

  5. nampak sangat kurang nya didikkan agama…wat malu kaum ja….

  6. poyo nk mampus alasan x masuk dek akal ckp jelh awak tue bersalah abis cerita..nk mengelak konon dh terang2 kena tangkap..bongok punya jawapan..

  7. nak salahkan produksi pulak..kerjaya penting..undang2 x penting ke memek?tarikh mahkamah dah tentukan lebih awal puan memek(kena panggil puan sbb ko dah …)dah sah ko ni mmg bodoh x reti susun jadual..kalau iq rendah ni la hasilnya..

    • aku stuju ngan ko..mane x rendah nyer iq si memek kemik ni..dulu kn slalu kena angkut ngan moto g ladang sawit..ke situ aje la iq nyer…tu yg buat dia x reti guna otak..ingat moto ngan kelapa sawit je…

  8. pompuan bodo buat alasan bodo,dia dah pakat dgn tunang dia yg bangang tu,,sesueii jantan betinaa,

  9. Entah la kenapa aku benci sangat dengan memey ini..Walau dia berkelakuan baik pun ..Tetap nampak jahat jugak..(mungkin kebaikan dia tu hanyalah lakonan) sebab kan bagi aku ..kalau pompuan yang baik tingkah laku nya tak kan la sampai tertangkap basah dengan laki org…yang bini dia memang aku suka dan sayang kerana sifat iklas dan tulus dia tu..P/s :- Memey ko telah melakukan 2 kesalahn yang besar iaitu meruntuhkan masjid dan berzina..Wallahualam akan balasan yang bakal ko trima ..Diakhirat sudah pastinya.

  10. Dh tau diri salah dulu nape x mgaku je mmg ko tu berkhalwat dgn norman..xde nyer ko susah2 pergi mahkamah..bg alasan ape2 pon org tk caye ngan ko tu..yg caye nyer suku sakat ko ngan norman aje ler..pompuan x sedar diri…

  11. pdn muker..prangai mcm jamban…buuuu

  12. tangkapppp/…tanggkapppp….sumbatt lama2 dlm lokappp….

  13. kiter bakor kiter bakor jer

  14. Jika ya benar.. Ternyata seolah kalian mengalak orang2 seperti meka utk menbuat maksiat dan kalian juga golongan yg tidak menghormati undang2 agama dan negara.
    Dan jika jawapan kalian ialah, Tidak.. Kalian beri keizinan si betina tu utk hadir ke makhamah… Korang tak tahu nak hentam balik si betina tu kape kerana menyalahkan pihak produksi?! :))))
    Sila jawaaaaaaabb :))))

  15. Jika ya benar.. Ternyata seolah kalian mengalak orang2 seperti meka utk menbuat maksiat dan kalian juga golongan yg tidak menghormati undang2 agama dan negara.
    Dan jika jawapan kalian ialah, Tidak.. Kalian beri keizinan si betina tu utk hadir ke makhamah… Korang tak tahu nak hentam balik si betina tu kape kerana menyalahkan pihak produksi?! :))))
    Sila jawaaaaaaabb :))))

  16. tu la..lain kali nak bagi jawapan kat press pikir dulu…kan dah kena…

  17. artis bodoh..!!!

  18. kena pentingkan kerja.

    simpan duit banyak-banyak untuk bayar denda nant!

    bwahahaha

  19. xkn la xtau tarikh kne dtg mahkamah..nmpk sgt x alert bnde2 cmni..bkn bnde main²..xphm aku ngn minah ni

counter statistics