Monday , September 26 2016
Home / Isu Semasa / Mesir: Protester Kristian lindung Protester Muslim ketika sembahyang

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

13 comments

  1. di Malaysia pn seharusnya begitu…bukan saling mnghina, mahupun menghakimi…..hnya Tuhan yg berhak mghakimi….

  2. tabik.. semangat patriotisme tinggi ni..

  3. terharu tengok semangat macam ni..

  4. smngat yg ptut d cntohi sgt trhjaru…tiada jurangagama yg dpat mmisahkan ppaduan sesama makhluk…

  5. tak mcm org2 pas.Suke sgt menghina sesama Islam terutamanya, yg tak se haluan dan sekepala dgn nik ajis!

    • sebab nik aziz ulama..org ISLAM yg tak sehaluan dgn dia mmg layak dimarah..mcm kau..ada pernah dgr ke nik aziz marah org kristian? bengong..

      • HAHA ambik radzi, kena bengong sebijik. lain kali fikir dulu bukan melulu. macam lah orang bn tak hina, tak kutuk orang pas. lagi teruk ada la. oh alamak nanti jadi politik plak kat sini ok syhh syhh

  6. kite kat SWabah pon cam nie gak…heheheh

  7. guddddd!!!!

  8. btol ke kristian??

  9. radzi… ko nie bodoh nak mampus punya rapla… cakap berlapik sket laa baghal…

counter statistics