Sunday , October 2 2016
Home / Dunia Artis / Mila Jirin sekeluarga di Universal Studio, Singapore (18 Gambar)

Mila Jirin sekeluarga di Universal Studio, Singapore (18 Gambar)

4 hari lepas, Mila sekeluarga telah bercuti di beberapa tempat di selatan iaitu Johor dan Singapura. Ini adalah beberapa koleksi gambar percutian sekeluarga ini di Universal Studio, Singapura. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

12 comments

  1. PERTAMA DI TAHUN BARU 2013

  2. sext nye adek beradek dea. parents dea cool je

  3. setiap gambar ada lagu

  4. sedapnye juga kalau ratah adik mila jirin yang keding tu. lutut legam sikit.

  5. Hari2 jadi pak guard, seronok dpt bergambar dgn minah2 cun…

  6. Adik si Mila ni memang berfesyen macam tu ke bila keluar? Tak elok sungguh la.

  7. SEDAP GK DPT NI

  8. mila..tolong nasihatkan adik ngko yg 2ekor tu…bebawak le bersopan sket sbg gadis melayu islam.

  9. bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^_^

  10. mak mmg bertudung, tapi bertindik idung. anak2 pown arap mila jew yg sopan … pa la nk jadi dunia skrg

  11. mila jd artis adk dia tumpang jd gila glmour….!!!

  12. Hahahaha, korang dok kutuk family mila mcm korang tu bagus sgt..? Biar lah dorang asalkan family dorang bahagia. Masalah betoi manusia mcm korang ni.. Pantang nampak org tu mesti nak kutuk. Ish ish ish, nak ckp dorang dapat dosa. Habis korang? Dok kutuk tk dapat dosa? Fikir lah sikit. Jgn main kutuk je… Korang jeles ke sbb tak dapat pegi bercuti mcm family Mila gi.. Hahaha bongok bongok.

counter statistics