Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Miss Gedik Propaganza, Marsha Milan Londoh (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

17 comments

  1. nape tak pakai spender jer trus….xyah dh seluar tu…seluar pun dh ala2 spender…ceit…

  2. comel…

  3. kristian, biar la dia nak pakai apa pun. tu pun jadi masalah ke??

  4. xleh lwn hotmama nora danish.terasa nk fuck bila tgk gmbr nora danish.tgk gmbr minah nie..mati nafsu

  5. marsha milan londoh ke marsha milan londeh.. memang gedik tahap gaban minah ni..

  6. x kisah la marsha kan non-muslim..nora danish tu muslim..tapi kisah la artis..karang da tua2 taubat la tu..

  7. rozita che man

    paper malaysia ni kdg2 over.. nyampess tengok

  8. lawak lah korang ni. setakat guna seluar pendek pun nak kecoh.. dia kan bkn muslim.. terpulang lah.. yang muslim lagi teruk, guna tudung tp perangai sendiri mau tau lah…

  9. pakaian dia pakai mcm guni beras lah

  10. alaaa btter jdi drik sndrik drpada jdi org laen kn marsha .. wt bdoh je la ngan kta org . jles kot diorang sbab diorang x dpt atasi gedik kau. hahaha

    • hotak ko better jd diri sndr konon nk seksi sbb diri sndr cmtu..xnk hipokrit! jwpn paling bangang!! kalo org tu islam pki mcm jamban pstu ckp xnk hipokrit?? puiii

  11. gedik..bibior pn x lawo..booo

  12. alaaa….yg bertudung litup tu pun belum tentu baik..name jer btudung tapi ade gak perangai buruk..puiii!!!

  13. hmmm..kalo non muslim cmana plak bleh berlakon dlm ceta Bicara Hati tu sampai pakai telekung & solat bagai..dan sebut perkataan Alhamdulillah suma tu..hish..tak phm aku!

  14. admin boleh scan gambar JACLYN VICTOR dalam AHAD METRO 15/7/2012. Seksi belakang dia…ngeee…

  15. marsah non muslim apa yg korg jles.biar lh marsah pkai apa pn..itu hl dia..dripda artis brtudung skrg dpn je baik….lagi terukk..

counter statistics