Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Mizz Nina pun ketiak basah!

Mizz Nina pun ketiak basah!

Agaknye musim sekarang ni tengah musim panas kot, sebab artis wanita yang cantik hot asyik kantoi bergambar dalam keadaan ketiak basah. *muntah*

Kami menulis tidak ikut protokol, kalau uols nak ikut protokol, sila baca akhbar online. Lagi gambar Mizz Nina ketiak basah di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

19 comments

  1. prut boroi, cm mnum je?

  2. Mungkin itu fesyen baju dia kot..color cerah kat situ

  3. nah…dia tgh peot tu

  4. tak nampak cam basah pon?

  5. walawei..
    mcm pregnant jer..hehe

  6. bnd ni perkara biasa la..wt ape la nk buka aib orng..mcm la korg x pernah alami bnda cm ni..

  7. basah???xdak pa pun..hahaha,,pndai2 ja basah nooo…….

    AWEK KELATE COMEI KAN

  8. perut buncit..mesti kuat main dan minum…

  9. ketiak berpeluh …normal la…ape nak diherankan sgt….adoyya..macam ini pon jd isu ka????

  10. knapa ketiak basah pn nk jd isu..? sengal btolla..~

  11. weyy , normal laaa perot boroi , men tdoh2 jerk dea pregnant .

    pape un , mizz nina the besh laa~

  12. weyy, setakat ketiak mizz nina basah apa la sangat tu pun nak kecoh yang ketiak korang basah tiap-tiap hari tak pa pula…..

  13. aisehhhhhhhhhhh ketiak aku pon basah jgk! tp takde plak wartawan nk interview masuk surat kabor… adehhh:D

  14. terasa basah kat kaote aku je??????

  15. ketiak basah lg..

  16. tu baru tiak xtau lak tempat len basah hahaha

counter statistics